Logo

Marketing MIX

Nowy Żubr Ciemnozłoty wsparty kampanią

Nowy Żubr Ciemnozłoty – jesienna nowość Kompanii Piwowarskiej – to piwo jasne o intensywnym smaku, dzięki czemu wyłamuje się z kanonów stylu lager (piwa jasne pełne). Dzięki optymalnemu poziomowi alkoholu nie jest jednak także typowym piwem mocnym.

Zdecydowanie najbardziej popularny w Polsce gatunek piwa to lager – aż trzy na cztery wypite przez Polaków piwa należą do tej kategorii (74%). Z kolei piwa mocne zajmują w tej klasyfikacji drugie miejsce (18%). Oznacza to, że aż 92% piw wypijanych w Polsce należy do któregoś z tych gatunków. Nowa podkategoria piw o intensywnym smaku, której prekursorem jest Żubr Ciemnozłoty, plasuje się dokładnie między lagerami a piwami mocnymi.

Żubr Ciemnozłoty o nowej, bogatszej recepturze będzie dostępny w trzech rodzajach opakowań: butelka 0,5 l, puszka 0,5 l oraz czteropak puszek 0,5 l. Poziom alkoholu w nowym Żubrze Ciemnozłotym wynosi 6,5%, zaś poziom ekstraktu – 13,6%.

Wprowadzeniu na rynek nowego Żubra Ciemnozłotego towarzyszy kampania w telewizji, prasie handlowej, w Internecie oraz outdoor. W punktach sprzedaży promowane jest poprzez materiały POS, marka przygotowała także specjalne, dedykowane oferty handlowe.

Kampania wspierająca wprowadzenie na rynek nowego Żubra Ciemnozłotego rozpocznie się na początku grudnia br. Za kreację ATL (spot reklamowy) odpowiada agencja Para Lotna, natomiast za działania BTL, kreację materiałów POSM i działania w Internecie – agencja kreatywna Tequila. Projekt opakowań stworzyło Mango Design. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, zaś działania public relations prowadzi agencja Alert Media Communications.

Więcej na: www.zubr.pl