Logo

Marketing MIX

Noc Reklamożerców na nośnikach digital OOH

Partnerem tegorocznej edycji Nocy Reklamożerców jest Screen Network, lider polskiego rynku digital Out-of-Home. Polska edycja międzynarodowego święta reklamy promowana jest w 400 lokalizacjach wchodzących w skład sieci Screen Network.

W piątek, 23 listopada br. Multikino zaprasza do udziału w jubileuszowej edycji Nocy Reklamożerców. Na uczestników czeka ponad 400 starannie wyselekcjonowanych reklam z całego świata oraz towarzysząca im przez całą noc impreza z animacjami i konkursami w holu kinowym.

W ramach współpracy partnerskiej na terenie Multikina Złote Tarasy, w trakcie trwania imprezy otwarty będzie showroom z rozwiązaniami interaktywnymi od Screen Network. Fani kina i reklamy, poprzez zabawę z cyfrowymi nośnikami, samodzielnie przetestują możliwości, jakie daje połączenie digital OOH z aplikacjami interaktywnymi wykorzystującymi technologie takie, jak Augmented Reality czy mobile.

Zaproszenie na wydarzenie: www.screennetwork.pl/Zaproszenie_fb/index_pl.html