Logo

Marketing MIX

Nowy Raport POS już na rynku

Czy reklama zawsze musi być zaprojektowana na poważnie i bez charakteru? Niekoniecznie! Okazuje się, że coraz częściej trzeba wejść z klientem w interakcję. We współczesnych czasach konsumenci są bardzo wymagający i coraz częściej spodziewają się niecodziennych rozwiązań, co również dotyczy reklamy. Oczekują, że reklama wywoła w nich zaskoczenie, czasami zaintryguje, a następnym razem rozśmieszy. I oto właśnie w tym wszystkim chodzi, aby w ludziach wywoływać emocje! Display'e mają doskonalą możliwość, aby w tej roli się wykazać. Idąc alejkami w markecie niejednokrotnie ekspozytory zapraszają nas do poznania ich produktów. A że konkurencja nie mała, to muszą wykazać się swoją kreatywnością. Jak wiemy pomysłów nie brakuje. Jeden ekspozytor ma ruchomą platformę na którą możesz wejść, drugi ma wgrany komputerowy program, a jeszcze inny zaskakuje po prostu swoim kształtem.  Na łamach tegorocznego wydania Raportu POS znajdziesz współczesne trandy w projektowaniu, informacje na temat psychologii zakupów, a także TOP display'e które w tym roku biorą udział w Konkursie POS STARS. Zwykły display to za mało!

W NUMERZE M.IN.:
– NOMINOWANI w Konkursie POS STARS 2012.
– Relacja z Retail Design Conference & EXPO 2012.
– Wodzenie za nos.
– Design przyciąga.
– Siła miejsca sprzedaży.
– Sprzedaż impulsowa.
– Standaryzacja ekspozycji towarów.
– Zwykły display to za mało!
– Targowe aranżacje.
– Pod znakiem jakości.

Zamów bezpłatny egzemplarz Raportu POS. Wyślemy! Napisz do nas: redakcja@oohmagazine.pl