Logo

Marketing MIX

Nowa kampania reklamowa sieci sklepów Biedronka

Sieć sklepów Biedronka rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem: “My Polacy tak mamy!”. Kampania odwołuje się do cech, które najczęściej przypisujemy sobie jako Polacy. Jesteśmy towarzyscy, lubimy spotykać się z bliskimi, ale cenimy też wysoką jakość, smaczne jedzenie i niskie ceny – przekonują bohaterowie spotów.

– Polskość jest jedną z najbardziej charakterystycznych cech oferty sieci Biedronka. Obecnie 9 na 10 produktów spożywczych sprzedawanych w naszych sklepach pochodzi od krajowych dostawców. W nowej kampanii chcemy podkreślić dopasowanie oferty Biedronki do gustów Polaków  –  mówi Jakub Cichecki, Dyrektor Działu Marketingu Jeronimo Martins Polska.

Nowy koncept reklamowy sieci Biedronka akcentuje i uświadamia m.in., jak wiele ról i znaczeń mogą mieć artykuły spożywcze w codziennym życiu. W ramach kampanii Biedronka uruchomiła miniportal poświęcony zwyczajom Polaków związanych z jedzeniem i gotowaniem. Obecnie na stronie można poznać wyniki przeprowadzonej w styczniu online-ankiety, z której wynika, że aż 95 procent ankietowanych ceni sobie przyjazną, rodzinną atmosferę wokół domowego stołu. Szczegółowe wyniki ankiety można poznać pod adresem: www.biedronka.pl/mypolacy/

Kampania jest obecna w wiodących stacjach telewizyjnych, na bilbordach (reklama outdoorowa), w prasie i w internecie, a także w materiałach informacyjnych dostępnych w sklepach Biedronka. W najbliższych miesiącach sieć planuje kolejne odsłony kampanii, w których pojawiać się będą nowi bohaterowie.

Obecna kampania jest kolejnym etapem przyjaznej komunikacji, związanej z ubiegłoroczną zmianą wizualizacji. Logo sieci Biedronka zyskało bardziej nowoczesny, trójwymiarowy wygląd. Zmianie uległy także wystrój i ergonomia placówek. Sklepy są bardziej przejrzyste i wygodne dla Klientów. Nowy układ produktów eksponuje artykuły świeże, takie jak: nabiał, warzywa, owoce, pieczywo.