Logo

Marketing MIX

Heineken karnawałowo promuje odpowiedzialne picie

Startuje kampania piwa Heineken (Grupa Żywiec) promująca odpowiedzialne spożywanie alkoholu w czasie karnawału. Akcję przygotowały i realizują firmy Publicis International, AKQA, Leo Burnett, K2, MediaVest oraz 24/7 PR.

Kampania pod hasłem „Ciesz się Heinekenem – bądź odpowiedzialny” jest oparta na minutowym spocie pokazującym bohatera, który na imprezie odmawia wypicia kolejnej butelki piwa, dzięki czemu bawi się do rana i wychodzi z imprezy z dziewczyną , żeby podziwiać zachód słońca. W rolę dziewczyny wcieliła się DJ Audrey Napoleon, która też skomponowała muzykę do reklamy.

Spot będzie emitowany w okresie karnawału w telewizji, kinach i internecie. Kreacją reklamy – wyreżyserowanej przez Fredrika Bonda – zajęły się agencje Publicis International i AKQA, jej adaptacją na polski rynek – Leo Burnett, działania w internecie realizuje agencja K2, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest, a aktywności public relations prowadzi agencja 24/7 PR.