Logo

Marketing MIX

Nowy menedżer ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej

Na początku lutego do grona pracowników Kompanii Piwowarskiej dołączyła Aleksandra Zarychta, która objęła stanowisko menedżera ds. PR marek w zespole Komunikacji i Serwisu Marketingowego. Zastąpiła na tym stanowisku Tomasza Kantona, który obecnie pełni inne funkcje w KP.  

Znamy już nowego menedżera ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej. Na początku lutego w wyniku procesu rekrutacji zewnętrznej stanowisko to objęła Aleksandra Zarychta, dołączając tym samym do zespołu Komunikacji i Serwisu Marketingowego kierowanego przez Marka Wziątka. Aleksandra Zarychta w ostatnim okresie współpracowała z grupą Havas PR Warsaw i była odpowiedzialna za kreowanie wizerunku marki Samsung. W latach 2008–2012 pracowała na stanowisku communication managera w Red Bull. Wcześniej związana była m.in. z Edelman Polska i Euro RSCG Sensors, gdzie odpowiadała za działania public relations marek z segmentu FMCG: Absolut Vodka, Nestle, czy marki Pilsner Urquell należącej do Kompanii Piwowarskiej.

Aleksandra Zarychta zastąpiła Tomasza Kantona, który objął stanowisko menedżera ds. planowania i budżetowania w Zespole strategii portfela i planowania. Jego nowe obowiązki obejmują między innymi zarządzanie procesem IAP (Integrated Activation Planning, tj. zintegrowanego planowania aktywacji) oraz QBR (Quarterly Business Reviews, tj. kwartalnych przeglądów biznesu).