Logo

Marketing MIX

Agencja Perfectto dla L’Oreal Paris

W centrach handlowych pięciu miast Polski w lutym i marcu L’Oreal Paris zaprasza na Dni Diagnozy Skóry. Obsługę eventu zapewnia Agencja Perfectto.

Eksperci L’Oreal Paris czekają na odwiedzających centra handlowe. W ramach akcji można skorzystać z bezpłatnych porad dermokonsultantów, którzy zbadają i zdiagnozują skórę oraz polecą odpowiednią pielęgnację. Na stoisku można przetestować całą gamę produktów L’Oreal Paris przeznaczonych do pielęgnacji twarzy oraz otrzymać próbki.

Agencja odpowiedzialna jest za produkcję, koordynację i logistykę przedsięwzięcia. Koncepcja stoiska odpowiadająca na zapotrzebowanie klienta została w całości przygotowana i zrealizowana przez Perfectto.

Ramy stoiska o wymiarach 5×5 metrów wyznaczają w trzech rogach ściany, w które od wewnątrz wbudowane są półki na kremy, a od zewnątrz plazmy emitujące film promocyjny. Cztery dermokonsultantki zamiennie udzielają porad przy trzech stanowiskach wyposażonych

w dermatoskopy. Frontowym elementem stoiska jest szafa produktowa L’Orel Paris  wypełniona kremami, które testować mogą odwiedzający. Całość wieńczy podświetlana korona z logotypami. Montaż bryły stoiska trwa około 3 godzin, gdzie największym wyzwaniem jest ustawienie ważącej niemal 300kg szafy co odbywa się tylko siłą ludzkich rąk.

– Zależało nam na atrakcyjnej formie stoiska. Eleganckiego, funkcjonalnego i jednocześnie zachęcającego do odwiedzenia. Projekt i wykonanie było po naszej stronie. Myślę, że liczba osób uczestniczących w Dniach Dermokonsultacji podczas ostatniego weekendu świadczy o tym, że się nam to udało. Od piątku do niedzieli dermokonsultantki udzieliły blisko 600 porad. – Mówi Kuba Zdrzalik, prezes Perfectto.