Logo

Marketing MIX

Havas Worldwide Digital wzmacnia struktury

Zmiany i wzmocnienia na wszystkich kluczowych pozycjach w Havas Worldwide Digital. W lutym Szymon Szymański awansował na stanowisko executive directora i przejął obowiązki zarządzania agencją należącą do sieci Havas Worldwide w Polsce. Agencja powołała także liderów kluczowych obszarów: Jakub Bogaczyński został head of creative, Bartosz Szymeczko – head of social media, a Krzysztof Petyniak – head of production.

Szymański na czele kompetencji digital w Havas Worldwide w Polsce

Szymon Szymański jest związany z Havas Worldwide Digital od 2009 roku i przed objęciem obecnego stanowiska pełnił funkcję innovation directora. Nowy executive director Havas Worldwide Digital ma wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej w nowych mediach. Realizował projekty dla takich marek, jak: McDonald’s, Tyskie, Lipton, IKEA, Pekao SA, Orange i wiele innych. Jest ekspertem w dziedzinie strategii obecności marki w nowych mediach, optymalizacji działań w internecie oraz w zakresie użyteczności serwisów internetowych.

Szymański zarządza ponad 20-osobowym zespołem specjalistów, których zadania koncentrują się na budowaniu strategii obecności marki w obszarze nowych mediów, a także na kompleksowej realizacji projektów internetowych z wykorzystaniem kreacji oraz innowacyjnych rozwiązań e-marketingowych. Szymon Szymański zastąpił Michała Krejzę, który pozostał w grupie, by skupić się na rozwoju nowego projektu biznesowego.

Wzmocnienie kluczowych obszarów w agencji

Jednocześnie – poprzez awanse i zatrudnienie ekspertów z zewnątrz – zostały wzmocnione kluczowe obszary składające się na bogatą i zróżnicowaną ofertę agencji Havas Worldwide Digital.

Jakub Bogaczyński, który ostatnio pracował jako interactive lead/digital artist w Platige Image, objął funkcję head of creative Havas Worldwide Digital. Bogaczyński specjalizuje się w innowacyjnych kreacjach interaktywnych oraz projektowaniu animacji. Realizował kampanie dla wielu firm, m.in.: British Airways, HBO, IKEA, McDonald's, L'Oréal, Orange, Pekao SA, Peugeot, Polkomtel, P&G, KP czy Unilever. W czasie swojej dotychczasowej pracy zdobył wiele nagród i wyróżnień branżowych, w tym FWA, KTR, Effie oraz Mixx Awards. Karierę rozpoczął w DDB Warszawa (designer), a kontynuował w Eskadra Opcom (creative director). W 2011 roku pracował już w ówczesnym Euro RSCG.

Kolejnym wzmocnieniem jest objęcie przez Bartosza Szymeczko stanowiska head of social media. Szymeczko będzie odpowiedzialny za rozbudowę oferty agencji w obszarze działań w mediach społecznościowych. Nowy head of social media przez ostatnie 3 lata pracował w Havas PR Warsaw należącej do sieci Havas Worldwide w Polsce, tworząc i implementując strategie komunikacji w mediach społecznościowych dla kluczowych klientów agencji, m.in. firmy Samsung.

Trzeci wzmocniony obszar digital to produkcja. W wyniku wewnętrznego awansu Krzysztof Petyniak objął funkcję head of production Havas Worldwide Digital i przejął odpowiedzialność za całościowy proces produkcyjny w agencji. Krzysztof Petyniak, który z Havas Worldwide Digital jest związany od 2011 roku, ma 11-letnie doświadczenie w programowaniu i tworzeniu aplikacji oraz w nadzorowaniu procesu produkcji digital.

Więcej informacji na temat kompetencji digital na:  www.havasworldwidedigital.pl