Logo

Marketing MIX

Trzeci Business Superbrands dla Sodexo

Marka Sodexo otrzymała tytuł Business Superbrands 2013. To już trzecie z rzędu wyróżnienie przyznane przez niezależną organizację The Superbrands Ltd firmie Sodexo.

– Kolejny tytuł Business Superbrands to potwierdzenie silnej pozycji Sodexo w elitarnym gronie najbardziej rozpoznawalnych i najsilniejszych marek w Polsce – mówi Robert Lech, Dyrektor Generalny Sodexo Motivation Solutions. – To wyróżnienie cieszy nas tym bardziej, iż potwierdza skuteczność podejmowanych przez nas działań w zakresie budowania wizerunku marki Sodexo w Polsce.

O przyznaniu tytułu decyduje „Rada Marek” złożona z niezależnych ekspertów w dziedzinie marketingu, brandingu i reklamy. Nadanie tytułu podzielone jest na kilka etapów. Pierwszym z nich jest utworzenie listy marek przygotowanej na podstawie wyników niezależnych badań konsumenckich oraz baz i statystyk zawierających kluczowe dane dotyczące między innymi: wielkości sprzedaży czy wysokości budżetów reklamowych. Następnie zestawienie trafia do Rady Marek, która ocenia kandydatów w kategorii biznes przy użyciu 42 kryteriów takich jak: unikalność oferowanych korzyści, rozpoznawalność wizerunku marki czy zaangażowanie w budowanie relacji z klientami.