Logo

Marketing MIX

Lubelska wprowadza nowe smaki w towarzystwie z H2O Creative

Lubelska Antonówka i Ananasowa zapraszają do „Owocnych spotkań” w ogólnopolskiej kampanii BTL autorstwa H2O Creative.

Po sukcesie Lubelskiej Cytrynówki oraz Miętówki, lider polskiego rynku wódek smakowych – firma Stock Polska, poszerza linię Wódek Lubelskich o dwa zupełnie nowe smaki. W kampanii pod hasłem „Owocne spotkania” do rodziny Lubelskich dołączyły: orzeźwiająco-cytrusowy Ananas oraz tradycyjna Antonówka. Nowe smaki bazują na popularnych i lubianych przez konsumentów owocach, a jednocześnie są innowacją w kategorii wódki.

Do zadań H2O Creative należała kreacja komunikacji oraz opracowanie zintegrowanej kampanii BTL-owej w punkcie sprzedaży. Wynikiem prac zespołu jest Key Visual oraz kreatywne materiały POS obejmujące kanały modern trade i traditional trade.