Logo

Marketing MIX

Volkswagen rozpoczyna promocję idei Think Blue

Volkswagen Group Polska rozpoczyna działania w ramach kampanii Think Blue. Miejskie skwery w Poznaniu, Gdańsku i Toruniu zakwitną na niebiesko. Przy nich staną huśtawki zachęcające do chwili relaksu i szukania inspiracji do proekologicznych działań. Przy skwerach pojawią się także tablice z torebkami nasion niezapominajek, które można oderwać, by wesprzeć kiełkowanie idei Think Blue, siejąc je w ogródku, na balkonie czy miejskim placu. Akcja ma przybliżyć ideę Think Blue i podkreślić związany z nią czynnik zabawy i aktywności.

Kolejnym etapem akcji będzie próba odzyskania dla potrzeb mieszkańców zaniedbanych miejsc, poprzez odtworzenie zieleni lub stworzenie mebla miejskiego ucieleśniającego ideę Think Blue i skłaniającego do zachowań ekologicznych, nawiązywania relacji społecznych oraz prowokującego do aktywności. Ostateczna forma mebli oraz lokalizacja w danym mieście wyłonione zostaną przez mieszkańców w głosowaniu na fanpage’u VW na portalu Facebook. W ramach idei Think Blue Volkswagen organizuje także konkurs, w którym wyłoniony zostanie najoszczędniej jeżdżący kierowca na świecie. W krajach biorących udział w „Think Blue. World Championship 2013” zostaną przeprowadzone lokalne eliminacje. W Polsce rozpoczną się one w połowie lipca, w ciągu kilku tygodni wyłonionych zostanie 20 najlepszych uczestników, którzy zakwalifikują się do krajowego finału i przejdą specjalne szkolenie. Najlepszy z nich będzie reprezentował Polskę w światowym finale we wrześniu. Atrakcyjna, zachęcająca formuła oraz nauka ekojazdy to szczególne walory rywalizacji w „Think Blue. World Championship 2013”.

Za koncepcję i koordynację akcji odpowiada agencja Face to Face, organizację nasadzeń przeprowadza agencja eventowa Live, a za działania PR oraz organizację akcji miejskiej odpowiada dobocom PR.

Relację z akcji w Poznaniu możecie obejrzeć tutaj: www.youtube.com/watch?v=4K0DcKriTlE