Marketing MIX San Markos rozpoczyna współpracę z Wojciechem Herrą

San Markos rozpoczyna współpracę z Wojciechem Herrą

21
0

Agencja San Markos rozpoczęła współpracę z Wojciechem Herrą – jednym z najbardziej znanych trenerów i coachów w Polsce. Agencja przygotowała strategię marketingową i kampanię promocyjną wprowadzenia na rynek nowego produktu Herry – Motivational speaking.

Wojciech Herra jest niezależnym konsultantem i trenerem. Specjalizuje się w szkoleniach ukierunkowanych na zwiększanie efektywności sprzedaży. Prowadzi warsztaty dla menedżerów i pracowników działów obsługi klienta. Uczy, jak rozwijać i motywować osoby odpowiedzialne za sprzedaż oraz podpowiada, jak budować trwałe i rentowne relacje z klientami instytucjonalnymi. Najnowszym produktem w ofercie Wojciecha Herry jest Motivational Speaking, czyli mowy motywacyjne.

Głównym założeniem przygotowywanej przez San Markos strategii wprowadzenia usługi Motivational Speaking na rynek jest zestawienie wizji, jaką oferuje i propaguje Wojciech Herra z popularnymi sposobami motywowania pracowników i sprzedawców stosowanymi przez polskie firmy.

– Myśląc o mowach motywacyjnych, zmierzyliśmy się z niezwykle trudnym wyzwaniem, jakim jest edukacja klientów, że "integracja to nie motywacja". Nie zamierzamy zajmować miejsca wyjazdów integracyjnych typu incentive, które służą zabawie, poznawaniu ludzi czy świętowaniu sukcesów. Widzimy jednak, że na wielu poważnych spotkaniach, mających na celu zwiększenie zaangażowania pracowników, cały czas przewija się dominujący element rozrywkowy, a na koniec spotkania te przemieniają się w libację. – mówi Wojciech Herra, dodając –  Podjęcie ryzykownej walki z alkoholem w Polsce jest krucjatą, na którą ruszamy gotowi na ciężką walkę – ale dla nas jest to walka słuszna. Dlatego potrzebowaliśmy wyposażenia w skuteczną broń. Tę dostarczyła nam San Markos w postaci genialnej strategii i kreacji. Zobaczymy, jak dobrze będziemy umieli tą bronią wojować.

Motivational speaking to bardzo popularna forma motywowania pracowników na Zachodzie. W Stanach Zjednoczonych mówcy są niezwykle poważani i określani nawet „pastorami biznesu”. Bardzo często mówcami motywacyjnymi zostają sportowcy, którzy zagrzewają do walki i niezłomnego dążenia do celu. W Polsce metoda ta dopiero raczkuje, a wciąż najpopularniejszym sposobem motywowania pracowników są wyjazdy czy spotkania suto zakrapiane alkoholem.

Strategia marketingowa i kreacja dla usługi Motivational Speaking Wojciecha Herry opiera się na wyjątkowo chwytliwym haśle, które poznamy już w listopadzie br. – wraz z rozpoczęciem kampanii, na którą składają się m.in. reklama w prasie, komunikacja B2B, filmy produktowe, a także dedykowana platforma komunikacyjna.