Marketing MIX Abanana – nowy gracz na rynku agencji reklamowych

Abanana – nowy gracz na rynku agencji reklamowych

13
0

Na polskim rynku agencji reklamowych pojawiła się nowa marka, Abanana. Zespół kreatywny wyodrębniony został z interaktywnej agencji Eura7 i oferuje działania promujące marki w mediach tradycyjnych i cyfrowych. Współpraca obu agencji pozwala na kompleksowość obsługi, od momentu narodzin pomysłu, aż po jego wdrożenie i zaraportowanie.

Eura7 to agencja interaktywna z ponad 13-letnim doświadczeniem. W ich portfolio są projekty między innymi dla takich marek jak Śnieżka, Sokołów, Koło, Marwit, Góralki, Verbena czy IKEA.  Na swoim koncie mają brąz w tegorocznej edycji nagród EFFIE, prestiżowego konkursu nagradzającego najefektywniejsze kampanie reklamowe, za kampanię SM – WALCZ O SIEBIE, realizowaną wspólnie z agencją TELESCOPE.

– Nieustannie poszukujemy dla naszych klientów nowych rozwiązań, aby zapewnić im jak najlepsze efekty działań. Stąd też pomysł poszerzenia naszych kompetencji. Nowy zespół nie boi się wyzwań, dlatego postanowiliśmy od razu stworzyć nową markę, Abanana – mówi Łukasz Wołek, Dyrektor Zarządzający Eura7. – Dotychczas nasza agencja specjalizowała się w projektowaniu i wdrażaniu profesjonalnych serwisów internetowych. Nowy zespół kreatywny wnosi wiele świeżości i urozmaica naszą ofertę. Teraz, dzięki Abanana, będziemy mogli działania stricte technologiczne wykorzystywać w kampaniach 360 stopni – dodaje.

Abanana prowadzi wielokanałową komunikację marketingową dla klientów B2B i B2C, łącząc działania offline i online.  Zespół kreatywny realizuje kampanie ATL i BTL, działa na polu social media, corporate identity, planowania strategicznego oraz przygotowuje koncepcje kreatywne.

Agencje Eura7 i Abanana tworzą doświadczone, kreatywne osoby, o swobodnym podejściu do rzeczywistości, przed którymi Internet nie ma żadnych tajemnic. Mamy niestandardowe rozwiązania i szalone pomysły. Wszyscy chętni by pracować właśnie w takim zespole mogą próbować swoich sił, gdyż trwają właśnie poszukiwania osoby odpowiedzialnej za działania PR-owe i real time marketing obu agencji – zachęca Wołek.

Więcej informacji na temat marki Abanana można znaleźć na stronie internetowej agencji.