Marketing MIX HUAWEI partnerem hiszpańskiej ekstraklasy piłkarskiej – LFP

HUAWEI partnerem hiszpańskiej ekstraklasy piłkarskiej – LFP

15
0

HUAWEI nawiązał współpracę z hiszpańską ekstraklasą piłkarską – Liga de Fútbol Profesional (LFP). W uroczystości podpisania umowy wzięli udział: Jeff Liu – Huawei Consumer Business Group Vice President, Shao Yang – Huawei Consumer Business Group Marketing Vice-President oraz Javier Fernando Sanz – prezes Liga de Fútbol Profesional i Hugo Sánchez Márquez – była gwiazda Realu Madryt, meksykańska legenda piłki nożnej i ambasador LFP. Wcześniej HUAWEI nawiązało współpracę z drużynami z niemieckiej Bundesligi – Borussią Dortmund (BVB), włoskiej Seria A – AC Milan oraz zespołem Wellington Phoenix z nowozelandzkiej ekstraklasy A-League.

W ramach zawartej umowy, w sezonie 2013-2014 HUAWEI będzie nie tylko partnerem technologicznym hiszpańskiej ekstraklasy – zrealizuje też szereg działań marketingowych promujących profesjonalną piłkę nożną na całym świecie. We wszystkich smartfonach HUAWEI dostępnych w Hiszpanii zainstalowana zostanie aplikacja, która pomoże fanom futbolu śledzić najbardziej aktualne informacje dotyczące LFP. Firma zorganizuje także serię letnich obozów piłkarskich, których uczestnicy doświadczą prawdziwych piłkarskich emocji i znanej na całym świecie hiszpańskiej kultury kibicowania. Aplikacja jest już dostępna w wybranych modelach smartfonów HUAWEI w Hiszpanii. Umowa pomiędzy HUAWEI i LFP przewiduje również wykorzystywanie marki LFP, wizerunku zawodników, a także maskotki ligi w działaniach komunikacyjnych i promocyjnych prowadzonych przez HUAWEI na całym świecie.

– Nawiązanie współpracy z LFP to kolejny krok w realizacji kampanii wizerunkowej Make It Possible, która pokazuje, że można połączyć wiedzę i doświadczenie z nieograniczoną wyobraźnią, dzięki czemu marzenia i pragnienia dotychczas niemożliwe mogą stać się osiągalne. Kampania została zaprojektowana na podstawie badań oczekiwań i preferencji użytkowników, którzy oczekują od HUAWEI innowacyjnych, wyjątkowych a zarazem atrakcyjnych cenowo urządzeń – powiedział Jeff Liu.

– To wspaniałe partnerstwo i jestem pewien, że smartfony HUAWEI, podobnie jak piłka nożna, dostarczą kibicom na całym świecie nowych, niespotykanych dotąd wrażeń i emocji – dodaje Hugo Sánchez Márquez, który z drużyną Realu Madryt zdobył aż pięć razy z rzędu Mistrzostwo Hiszpanii.

W trzecim kwartale 2013 roku HUAWEI został trzecim producentem smartfonów na świecie według IDC, Strategy Analytics i Canalys. W 2014 HUAWEI wprowadzi do sprzedaży kolejne urządzenia obsługujące standard LTE.