Logo

Marketing MIX

VI Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations

Na rynku rzadko jakikolwiek produkt występuje samodzielnie. Integralną częścią niemalże każdego z nich jest opakowanie, spełniające funkcje ochronne, informacyjne oraz promocyjno-marketingowe. Idealnie dobrane opakowanie powinno zwrócić uwagę potencjalnego nabywcy, wywołać pozytywne wrażenie i zostać zapamiętane. Jak zatem wybrać opakowanie, aby spełniając niezbędne funkcje wyróżniało się spośród masy podobnych do siebie? Podpowiadamy gdzie szukać inspiracji i innowacji w dziedzinie opakowań i etykiet.

VI Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations to przegląd najnowszych trendów, sprawdzonych rozwiązań i zaskakujących inspiracji na rynku opakowań nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. Targi po raz szósty odbędą się w Hali Expo XXI w Warszawie w dniach 9-10 kwietnia 2014r. i jak co roku zapewnią odwiedzającym przekrój przez niezwykle różnorodny rynek opakowań. W celu ułatwienia wystawcom dotarcia do klientów, a odwiedzającym znalezienia właściwej oferty organizatorzy podzielili ją na 4 strefy tematyczne:

Strefa Luxpack – gdzie zebrana zostanie oferta opakowań na produkty luksusowe z tzw. „wyższej półki”, opakowania ozdobne i opakowania typu Premium. Tutaj znajdą Państwo „małe dzieła sztuki”, które swoją formą, wykonaniem i jakością materiału mają przyciągać wzrok i wyróżniać produkt spośród innych. Oferta strefy Luxpack skierowana jest przede wszystkim do branży spożywczej, kosmetycznej czy jubilerskiej. Swoje produkty zaprezentują tutaj m.in. firmy: Almet, Aptar Beauty+Home, Arexim Packaging, Color Press Sp. z o.o.

Strefa Labelling – to miejsce dla wystawców posiadających w swojej ofercie etykiety, kody, nalepki, systemy RFID i inne rozwiązania w dziedzinie nadruku na opakowaniach i uszlachetniania druku, a także materiały POS i displaye. Producenci zaprezentują etykiety wyróżniające się pod względem estetycznym oraz technologii druku, a będą to m.in. firmy: Aniflex Sp.J, Anro,  Gipako Sp. z o.o.

Strefa Co-Packaging – strefa gdzie będzie można znaleźć rozwiązania w zakresie pakowania, przepakowywania, konfekcjonowania i kontroli jakości.  Nie zabraknie w niej firm: Coffee Service Sp. z o.o.,  Forty S.J., Tubus Sp. J.

Logispack – strefa opakowań zbiorczych, logistycznych, wewnętrznych, ochronnych i gotowych na półkę. Znajdą tu Państwo wszystkie produkty niezbędne w logistyce magazynowej. Swoją ofertę  w strefie zaprezentują m.in.: Paksize GmbH,Polpak Sp. Z o.o., Tomra Orwak Polska Sp. z o.o.

W Strefe Ogólnej znajdą się wszelkiego rodzaju opakowania tekturowe, plastikowe, szklane, drewniane, metalowe, inteligentne, ekologiczne, dispalaye oraz usługi w zakresie projektowania oraz recyclingu opakowań. Będzie więc przekrój przez najbardziej zaskakujące, ale i funkcjonalne opakowania dla niemal każdej branży.
Wystawcy posiadający w swojej ofercie innowacyjne rozwiązania w dziedzinie technologii produkcji opakowań, nadruku, wykorzystania materiałów czy recyclingu mogą wziąć udział w PROGRAMIE INNOWACJA. Dzięki specjalnemu oznaczeniu tych firm, goście targowi bez problemu znajdą nowatorskie rozwiązania i produkty, które są najczęściej poszukiwanym elementem na targach.

Organizatorzy nie zapominają o znaczeniu ekologii w produkcji opakowań oraz problemie zagospodarowania zużytych opakowań. W ramach programu towarzyszącego targom odbędzie się więc Konferencja Logistka Odzysku, której temat przewodni brzmi: Odpowiedzialny Ekologicznie Łańcuch Dostaw. Celem konferencji jest wymiana doświadczeń w zakresie zrównoważonego gospodarowania odpadami oraz propagowanie społeczeństwa recyklingu. Organizatorem konferencji jest Eko Cykl Organizacja Odzysku S.A.

Na targach, po raz trzeci pojawi się Strefa Studenta, gdzie zadebiutują studenci zajmujący się kreowaniem opakowań. Prezentacja projektów na targach umożliwi im nawiązanie kontaktów z firmami zajmującymi się produkcją opakowań, a także z firmami, które zajmują się ich wykorzystywaniem. Wśród odwiedzających pojawiają się przedstawiciele dużych koncernów z różnych branż, ale także właściciele niewielkich przedsiębiorstw, którzy stawiają na wyszukane i nieszablonowe opakowania. Będzie to więc niezwykła szansa dla studentów na pokazanie swoich pomysłów szerokiemu gronu potencjalnych odbiorców.

W programie towarzyszącym targom nie zabraknie również stałego elementu targów easyFairs – seminariów learnShops – cyklu wykładów i prezentacji, podczas których znani i cenieni w branży eksperci opowiedzą o najnowszych technologiach i trendach dzieląc się przy tym swoim doświadczeniem i znajomością branży. W programie seminariów m.in. innowacyjne opakowania dla branży kosmetycznej oraz case studys na przykładzie firm z branży FMCG. O szczegółach poinformujemy już wkrótce.

– Targi Packaging Innovations to przede wszystkim źródło inspiracji zarówno dla producentów jak i odbiorców opakowań, to wydarzenie, na którym każdy podążający na trendami w branży powinien się pojawić – przekonuje Anna Stawarz, Specjalista ds. Organizacji Targów. – Dlatego już dziś zachęcamy do rejestracji online, która upoważnia do bezpłatnego wstępu. Tym z Państwa, którzy chcieliby zaprezentować swoją ofertę na targach przypominamy o promocji cenowej trwającej do 15 grudnia 2013 r – dodaje Anna Stawarz.

Więcej informacji na stronie.

Organizatorem targów jest easyFairs Poland Sp. z o.o.
OOH magazine jest partnerem medialnym wydarzenia.