Logo

Marketing MIX

Lufthansa po raz kolejny wybiera Mindshare

Mindshare, wieloletni globalny partner mediowy Lufthansy, ponownie zwyciężył w przetargu na planowanie
i zakup mediów dla niemieckich linii lotniczych. Należący do GroupM dom mediowy niezmiennie od 13 lat jest odpowiedzialny za kompleksową implementację i wdrażanie innowacyjnych pomysłów dla Lufthansy
na 40 światowych rynkach, w tym w Polsce.

– Zespół Mindshare nawet po wielu latach wspólnej pracy potrafi inspirować, tworząc i implementując nowe, kreatywne pomysły oraz rozwiązania mediowe. Udowodnił to podczas procesu przetargowego– powiedział Peter Görzel, Senior Manager Advertising Lufthansa.

Przetarg realizowany był od lipca do września br. Poza Mindshare wzięły w nim udział Aegis Media Carat oraz IPG Mediabrands. W wyniku przeglądu ofert wybrana została najkorzystniejsza propozycja, zapewniająca ciągłość komunikacji mediowej marki Lufthansa.

– Niesłabnące od 13 lat zaufanie Lufthansy niezmiernie nas cieszy. To dla nas potwierdzenie skuteczności działań realizowanych równolegle na kilkudziesięciu rynkach na świecie i dowód rozwoju oferty i narzędzi Mindshare, które doceniane są przez naszych stałych klientów – powiedziała Paulina Sobieszek, Partner, Business Development, dom mediowy Mindshare Polska.

Za obsługę mediową Lufthansy w Polsce odpowiedzialny jest Zespół konsultantów nadzorowany przez Łukasza Zdrodowskiego, Director, Client Leadership w domu mediowym Mindshare Polska.