Trade marketing Limitowana edycja puszek Pepsi w kampanii 360° Pepsi Funball

Limitowana edycja puszek Pepsi w kampanii 360° Pepsi Funball

0

Z okazji tegorocznej globalnej kampanii promocyjnej Pepsi „The Art of Football” na półkach sklepowych pojawi się  limitowana edycja puszek Pepsi z wizerunkami 6 światowej sławy gwiazd futbolu – Leo Messiego, Sergio Agüero, Robina van Persiego, Sergio Ramosa, Davida Luiza oraz Jacka Wilshere’a w sam raz dla wszystkich fanów piłki nożnej.

21 kwietnia br. oficjalnie rozpoczęła się ogólnopolska kampania marketingowa Pepsi Funball. Działania w ramach kampanii 360°, których główną twarzą jest światowa gwiazda futbolu Leo Messi, będą prowadzone w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży poprzez materiały POS (Point of Sale) oraz promocje.

Adaptację reklamy telewizyjnej przygotowała agencja reklamowa BBDO, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, natomiast strategię działań marketingowych w Internecie przygotowało Digital One. Materiały POS opracowała agencja Pink Pepper Media, a za działania public relations odpowiada Questia.
Weekendowa zabawa na freestyle’u z Pepsi Funball.