Logo

Marketing MIX

16 nominacji w konkursie KTR dla Havas Worldwide Warsaw

Havas Worldwide Warsaw otrzymała szesnaście nominacji w tegorocznej edycji konkursu KTR organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej. Dzięki takiemu wynikowi Agencja znalazła się w ścisłej czołówce pod względem nominacji. Uroczysta gala, podczas której przyznane zostaną statuetki KTR odbędzie się 8 maja br.

Nominowanymi kampaniami autorstwa Havas Worldwide Warsaw, które mają szanse zdobyć statuetki są:

– Moje El Clasico dla nc+ – 7 nominacji w kategoriach: kampania, active advertising, media i media interaktywne.

– Kurka Wolna dla klienta Polskie Fermy – 4 nominacje w kategoriach: kampania, active advertising, media i media interaktywne.

– NBA Slum Dunk promujące wydarzenie All Star Weekend w nc +  – 2 nominacje w kategoriach: media interaktywne oraz ilustracja.

– Metki dla Rip Curl – 2 nominacje w kategoriach: media i active advertising.

– Głos dla marki Strepsils z portfolio Reckitt Benckiser – nominacja w kategorii media.

Zwycięzców poznamy podczas uroczystej, dorocznej gali, która zaplanowana jest na początek maja.