Logo

Marketing MIX

Janowicz rapuje (i przeprasza) w reklamie firmy Atlas

Jest już dostępna pełna wersja sportowo-hiphopowym teledysku ATLASA, promującego nowe białe farby wewnętrzne. Od 18 kwietnia na stronie ZrobimyCieNaBialo.pl można obejrzeć spot i wziąć udział  w konkursie, głosując na najlepszego rapującego zawodnika.

– Trenujemy w szopach, lecz kto by się przejmował. Szybkość, moc, technika – to będę szlifował. Jeśli przed kamerą trochę mnie poniesie, wybaczcie. To wszystko w stresie – tak rapuje w klipie Jerzy Janowicz, co jest bezpośrednim odwołaniem do zamieszania, jakie wywołała jego burzliwa dyslusja z dziennikarzami po dwóch porażkach w Pucharze Davisa.

Marka Atlas, sponsor poskich sportowców, m. in. Janowicza postanowiła wykorzystać zamieszanie i na kanwie całej sytuacji wyprodukowała klip reklamowy marki. (wcześniej pisaliśmy o tym TUTAJ). W teledysku widzimy sportowców opowiadających o swoich treningach i emocjach związanych ze sportem, natomiast w tle – wprowadzone przez firmę ATLAS na początku marca – nowe, białe farby wewnętrzne do wykańczania i dekoracji wnętrz. Każdy ze sportowców jest ambasadorem jednego z produktów: windsurfer Paweł Tarnowski to twarz akrylowej ecoFarby,  kierowca wyścigowy Maciej Steinhof wspiera promocję lateksowej optiFarby, zaś Jerzy Janowicz – proFarby lateksowej, przeznaczonej na wymagające podłoża. Produkty towarzyszą sportowcom także podczas widocznych w filmie treningów.

– Zostaliśmy zaproszeni przez firmę ATLAS do udziału w dowcipnym teledysku związanym z kampanią  nowych produktów – opowiada Paweł Tarnowski. – Całą sytuację traktujemy z dużym dystansem, liczyła się dla nas przede wszystkim dobra zabawa, a tej na planie nie brakowało.

– W przypadku ATLASA zawsze mogę liczyć na budującą, ciekawą współpracę, pozytywną energię
i ogromne poczucie humoru – dodaje Jerzy Janowicz. – Cieszę się, że mogłem nagrać klip z Maćkiem
i Pawłem, zwłaszcza, że ze względu na nasze treningi i plany wyjazdowe, bardzo rzadko mamy okazję spotkać się w pełnym składzie.

W spotach pojawiają się także profesjonalni wykonawcy – Autoryzowani Glazurnicy ATLAS, którzy tym razem mogą popisać się również talentem aktorskim. Udział fachowców to kontynuacja sposobu komunikacji łódzkiej firmy i projektów realizowanych we współpracy z wykonawcami. W ubiegłym roku wzięli oni udział
w tworzeniu reklamy o „glazurnikach-astronautach”, układających płytki w przestrzeni kosmicznej.

– Wykonawców ATLASA miałem przyjemność poznać już wcześniej, na wyścigach i rajdach – dodaje Maciej Steinhof. – Motto firmy to „ATLAS wspiera fachowców”, zarówno budowlańców, jak i nas, sportowców. Tym razem to my spotkaliśmy się, by wspierać ATLASA w nowym projekcie i myślę, że wyszło rewelacyjnie. Połączenie sportu i muzyki z produktami to świetny pomysł na promocję, a robota na planie naprawdę nam się kleiła. Czekam na kolejne projekty marketingowe od ATLASA.

Klip i szczegóły akcji znajdują się na stronie www.ZrobimyCieNaBialo.pl.