Logo

Marketing MIX

Nośniki Jet Line w kampanii produktów Syngenta

Do końca kwietnia na nośnikach Motorway 12×4 m, należących do firmy reklamy wielkoformatowej Jet Line, trwa outdoorowa kampania produktów firmy Syngenta, adresowana do rolników, producentów zbóż i rzepaku.  Syngenta Polska to część obecnego w 90 krajach świata koncernu, zajmującego się badaniami oraz dostarczaniem innowacyjnych rozwiązań dla rolnictwa. Są to m.in. środki ochrony roślin oraz nasion upraw polowych, warzyw i kwiatów. Celem trwającej od lutego br. kampanii jest budowa wizerunku firmy oraz wsparcie sprzedaży produktów promowanych przez Syngenta Polska.

– Nasze produkty to najwyższej jakości rozwiązania, które chronią uprawy i zwiększają plon.  Kampania outdoorowa pozwala nam dotrzeć z tym przekazem do szerokiego grona odbiorców i promować naszą ofertę na dużą skalę – mówi Michał Ciszak, dyrektor generalny Syngenta Polska.

Do kampanii reklamowej zostały wybrane nośniki zlokalizowane w regionach, w których Syngenta Polska widzi największy potencjał sprzedażowy i w których zaplanowała wzmocnienie wizerunku firmy i produktów. Kampania prowadzona jest między innymi w województwach: kujawsko–pomorskim, wielkopolskim, śląskim, lubuskim, dolnośląskim i opolskim. W czterech kolejnych etapach kampanii na wielkoformatowych nośnikach pojawiały się adresowane do rolników komunikaty prezentujące różne produkty firmy Syngenta.

– Kolejno pojawiające się kampanie dla Syngenta Polska  realizujemy z coraz większą przyjemnością. Wszystkie działania były planowane bezpośrednio przez Klienta w ścisłej współpracy z naszym Działem sprzedaży i myślę, że obie strony równie  wysoko oceniają  jakość komunikacji i sprawność działania. W przypadku produktów tego typu nie było innego wyjścia, wszystko pięknie zaowocowało  – powiedział Andrzej Słomka, Dyrektor Zarządzający Jet Line.    

Trwające od lutego do maja br. kolejne kampanie są realizowane wyłącznie na wielkoformatowych tablicach w sieci Motorway 12x4m, należącej do Jet Line.