Hellena wznawia ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem: „Cudze chwalicie, swego nie znacie”. Kampania będzie trwała od 1 maja do 30 lipca br.
Tegoroczna odsłona kampanii „Cudze chwalicie, swego nie znacie” ma przypominać, jak ważne miejsce zajmuje Oranżada w świadomości polskich konsumentów, będąc częścią minionej epoki. Marka kontynuuje współpracę z kabaretem Ani Mru Mru, który promuje Oranżadę poprzez własne wspomnienia z młodych lat.
W ramach kampanii zaplanowano promocję konsumencką w formie loterii oraz działania promocyjne w TV, Internecie, w tym w mediach społecznościowych i na YouTube oraz w miejscach sprzedaży. W kampanii wykorzystano także działania call to action, zachęcające do spróbowania produktu. Członkowie kabaretu Ani Mru Mru będą bohaterami spotów telewizyjnych i filmików zamieszczanych na dedykowanym kanale na YouTube. Ich konwencja będzie oparta na powrocie do lat dzieciństwa.
Akcję, pod hasłem „Cudze chwalicie, swego nie znacie”, przygotowały firmy GonnaBe i Universal McCann.