Logo

Marketing MIX

Lewandowski w kolejnej kampanii – telewizorów VIERA Panasonic

Firma Panasonic rozpoczęła kolejny etap współpracy z Robertem Lewandowskim. Od początku maja piłkarz promuje nie tylko markę LUMIX, ale został również ambasadorem linii telewizorów VIERA oraz pozostałych urządzeń audio i video firmy Panasonic.

– Ponad półroczna współpraca z Robertem Lewandowskim utwierdziła nas w przekonaniu, że ten światowej klasy napastnik doskonale sprawdza się zarówno na boisku, jak i na polu biznesowym. Cieszę się, że nasze aparaty LUMIX zdobyły jego uznanie i Robert zdecydował się zostać także ambasadorem produktów z serii VIERA oraz innych urządzeń audio i video. Jego osoba znakomicie wpisuje się w dynamiczny i nowoczesny wizerunek naszej marki – powiedział Maciej Pączka, Dyrektor Marketingu firmy Panasonic na Europę Środkową i Wschodnią.

Kontrakt z piłkarzem obowiązuje od 1 maja 2014 r. i obejmuje roczną współpracę na polskim rynku. Kampania reklamowa z udziałem Roberta Lewandowskiego zostanie zrealizowana głównie na nośnikach outdoorowych oraz on-line, a także poprzez kanały social media. Kampania skupi się na najnowszych modelach produktów Panasonic w kategorii telewizory (m.in. VIERA LED LCD AX800, AS800) i rozrywka domowa (systemy kina domowego – SC-BTT885, SC-BTT865, odtwarzacze Blu Ray – DMP-BDT700), które zostały zaprezentowane podczas Panasonic Convention w Amsterdamie.

Za przygotowanie kreacji nowej kampanii odpowiada agencja reklamowa Grupa3.

Kilka dni temu Robert Lewandowski wraz żoną wzięli udział w kampanii  dla sieci telekomunikacyjnej (KLIKNIJ).