Logo

Marketing MIX

Ogólnopolska promocja marki Carlsberg – „Where’s the Party?”

Już od maja br. marka Carlsberg rozpoczyna wielką akcję promocyjną „Where’s the Party?”, która potrwa do końca października. Konsumenci biorący udział w promocji mają szansę przeżyć ekscytującą przygodę z Carlsbergiem i wygrać dla siebie i trójki znajomych jedną z sześciu nagród głównych – wyjazd na imprezy w Brazylii, Tajlandii i w Londynie.

Równolegle z promocją rusza kampania reklamowa marki. Nowy, imprezowy spot telewizyjny jest emitowany od 5 maja br. Na czas promocji przygotowano limitowane opakowania Carlsberga sygnowane hasłem „Where’s the party?”.

Mechanizm promocji jest prosty. Aby wziąć udział w akcji wystarczy kupić produkt marki Carlsberg oznaczony promocyjnym hasłem „Where’s the party?”. Pod kapslami butelek Carlsberga lub pod kluczykiem puszki należy szukać unikalnych kodów. Aby starać się o nagrodę trzeba zatrzymać oryginalny kluczyk lub kapsel, zarejestrować się na stronie www.carlsberg.pl i wpisać kod, który pozwoli na udział w zabawie. Promocja składa się z 6 etapów. W każdym etapie  spośród 100 najbardziej kreatywnej odpowiedzi zostanie wybrany zwycięzca, który na imprezę może zabrać trzech swoich znajomych. Najciekawsze odpowiedzi wybierze jury złożone z przedstawicieli Radia RMF oraz marki Carlsberg.

Promocja komunikowana jest na opakowaniach piwa Carlsberg, materiałach POS w punktach sprzedaży detalicznej, na stronie www.carlsberg.pl.

W ramach kampanii reklamowej na antenach największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych i kanałów tematycznych emitowane będą trzy 30-sekundowe spoty telewizyjne wspierające promocję Carlsberga. W pierwszym etapie kampanii – do końca czerwca – emitowany będzie spot promujący imprezy w Brazylii, w drugim etapie – od lipca do sierpnia – spot promujący wyjazd do Tajlandii. Od września do października ukaże się spot przenoszący widzów do imprezowej stolicy Europy – Londynu.

Zaplanowano także działania reklamowe w radiu i internecie. Na antenie RMF i RMF Maxxx będzie można usłyszeć na żywo relację z imprezowych wyjazdów.

Koncepcja najnowszej kampanii marki Carlsberg została przygotowana w Polsce. Autorem kreacji reklamy jest agencja JWT Warszawa. Za zakup i planowanie mediów odpowiada PHD.