Logo

Marketing MIX

Peppermint z kampanią dla Bonduelle

Agencja kreatywna Peppermint przygotowała internetową kampanię reklamową dla kukurydzy Bonduelle. Jest to już trzecia kampania zorganizowana dla tej marki. Tym razem jej hasło brzmi: „Dodaj sobie chrupkości”.

– Celem prowadzonej akcji jest wzmacnianie nawyku dodawania Kukurydzy Złocistej Bonduelle do świeżych warzyw, który w Polsce nie jest tak silny jak w wielu krajach europejskich – tłumaczy Magdalena Nicińska, brand manager w Bonduelle Polska.

– Ponieważ jest to odmiana kukurydzy typu sweet & crispy zdecydowaliśmy się, że na potrzeby kampanii wybierzemy cechę, która dotąd nie była komunikowana, a jest równie istotna jak słodycz, czyli chrupkość – mówi Marcin Piwnicki, creative dierctor w agencji Peppermint i dodaje: Tym samym zagarnęliśmy słowo „chrup”, które idealnie sprawdziło się w kampanii display i nadało komunikacji więcej chrupkości.

Kampania skierowana jest głównie do kobiet w wieku od 20 do 44 lat, mieszkających w miastach. Podstawą komunikacji będą formaty display, prezentowane w serwisach pogodowych, kulinarnych i kobiecych.

Agencja Peppermint odpowiada za koncept kreatywny i jego realizację. Kampania reklamowa potrwa do 25 lipca.