Logo

Marketing MIX

Kolejna odsłona wielkiej piłkarskiej aktywacji marki Coca-Cola

Rozpoczęła się nowa promocja marki Coca-Cola, „Odbierz Piłkę. Podaj dalej“, oficjalnego partnera Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. Do wygrania jest jedna ze 150 tysięcy unikatowych piłek przygotowanych specjalnie na tegoroczny mundial.

Klienci muszą zebrać 20 kodów, które znajdą pod nakrętkami butelek Coca-Coli, Coca-Coli Zero oraz Fanty Pomarańczowej o pojemności 0,5l, 1l, 1,5l, 2l lub 2,25l, a następnie wpiszą je na stronie www.odbierzpilke.pl. W zamian otrzymają specjalny voucher uprawniający do odbioru unikatowej piłki w jednym z kilkuset punktów Inmedio, Relay lub 1 minute w całej Polsce.

W myśl dzielenia się radością i dobrem, firma Coca – Cola przekaże dodatkowo repliki słynnej brazylijskiej Brazuci, drużynom które zarejestrowały się do tegorocznej edycji turnieju Coca-Cola Cup.

– Ruch i pozytywne emocje z nim związane, dają impuls do działania i dzielenia się radością. Dlatego Coca-Cola od wielu lat angażuje się w promocję sportu i aktywności fizycznej, począwszy od największych wydarzeń sportowych na świecie, jak zbliżające się Mistrzostwa Świata FIFA 2014, aż po lokalne inicjatywy, takie jak turniej Coca-Cola Cup czy program Lider Animator. Wiemy, że takie wydarzenia są inspiracją dla innych do działania, dlatego wierzymy, że tysiące Polaków zaangażuje się w naszą akcję i będzie czerpać radość z ruchu. A młodzi zawodnicy Coca-Cola Cup, do których trafią w tym roku „mistrzowskie“ piłki wyrosną na takie gwiazdy jak Robert Lewandwoki, który właśnie tam zaczynał swoja piłkarska karierę, a teraz jest inspiracją dla wielu młodych osób  – powiedziała Urszula Szymczyk, kierownik marki Coca-Cola, w Coca-Cola Poland Services.

Akcja potrwa do 30 czerwca 2014 roku.

Kampania wspierana jest spotami telewizyjnymi. Za kreację spotów odpowiada agencja McCann. Aktywacja digitalowa (Facebook) – agencja Next.Strona www – K2 Internet. Przygotowanie materiałów BTL – agencja Fortis. Obsługa PR – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.