Logo

Marketing MIX

Nowy spot Nestea rozpoczyna kampanię Smak Wolności

NESTEA rozpoczął intensywne działania komunikacyjne. Start nowej kampanii Smak Wolności zainaugurował 30 sekundowy spot telewizyjny. W tym samym czasie portfolio marki zostało poszerzone o nowe opakowanie o pojemności 250 ml.

– Najnowsza kampania NESTEA Smak Wolności to odpowiedź na wyzwania, które stawia przed nami współczesny świat. Żyjemy coraz szybciej, codziennie zmagając się z różnymi ograniczeniami – od stania w korkach po codzienną rutynę. Każdy potrzebuje zatrzymać się na chwilę, odetchnąć świeżym powietrzem. W komunikacji NESTEA pokazujemy, że aby poczuć tytułowy ‘Smak Wolności’ wystarczy naprawdę niewiele – chwila przerwy czy łyk ulubionej NESTEA – komentuje Rafał Jakubowiak, kierownik marki NESTEA w Coca-Cola Poland Services.

Wraz ze startem kampanii oferta marki została poszerzona o NESTEA w poręcznej butelce o pojemności 250 ml. Nowość dostępna jest w dwóch wariantach smakowych: cytrynowym i brzoskwiniowym.

Za działania w internecie odpowiada agencja Next, planowanie i zakup mediów przygotował Dom Mediowy Starcom, materiały POS – agencja Fortis, działania PR przygotowała i prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Spot można obejrzeć TUTAJ.