Logo

Marketing MIX

Agencja 38PR dla Kruger&Matz z Saletą i „Iwanem”

Agencja 38PR wygrała przetarg na obsługę marki Kruger&Matz, specjalizującej się w produkcji urządzeń mobilnych oraz sprzętu audio. W ramach umowy Agencja odpowiada za kompleksowy PR produktowy Kruger&Matz i promocję kampanii ‘It’s your life, just take it’. Za realizację działań ze strony 38PR odpowiadają: Katarzyna Życińska, Marta Ulman i Monika Wlaźniak, a ze strony firmy Lechpol – producenta Kruger&Matz – Anna Malitka-Babik.

Głównym celem kampanii ‘It’s your life, just take it’ jest poszukiwanie i wspieranie ludzi z pasją – niezależnie od wieku, zawodu i rodzaju hobby. Ambasadorami projektu są Przemysław Saleta i Grzegorz „Iwan” Kucharczyk – instruktor skoków spadochronowych, zaś łowcą prawdziwych pasjonatów – Marcelina Zawadzka.

Już od 1 maja 2014 roku uczestnicy mogą zgłaszać się do projektu na stronie: www.itsyourlife.pl. Na uczestników konkursu czeka wiele atrakcyjnych nagród m.in. słuchawki, tablety i smartfony Kruger&Matz, ale przede wszystkim nagroda główna – 50 tys. zł na sfinansowanie realizacji pasji dla zwycięzców konkursu.