Logo

Marketing MIX

M@il My Day II – poznaj sekrety email marketingu

Konferencja M@il My Day po pierwszej, niezwykle udanej krakowskiej edycji tym razem zawita do Warszawy.
Unikalna wiedza z zakresu email marketingu, praktycy od lat zajmujący się marketingiem internetowym oraz
warsztaty w trzech grupach – to wszystko już 20 i 21 maja.

– Decydując o programie M@il My Day II stawialiśmy szczególny nacisk na różnorodność prelegentów i tematyki,
opartej na praktycznych case studies. To dzięki Jackowi Kotarbińskiemu na M@il My Day II dowiedzieć się
będzie można jak marka Old Spice wykorzystała transmedia branding, Paweł Tkaczyk przekaże gościom garść
zasad skutecznego storytellingu, a Monika Mikowska przybliży temat smartfonizacji naszego społeczeństwa.
M@il My Day II to pozycja obowiązkowa dla osób tworzących współczesny marketing internetowy – mówi Paweł
Sala, pomysłodawca konferencji i Dyrektor Zarządzający FreshMail. Łoziński, Lewiński, Cortez czy
Ogonowski to tylko wybrane nazwiska z agendy konferencji.

Pierwszy dzień to interdyscyplinarne prezentacje dające praktyczny obraz marketingu internetowego. Nie
zabraknie praktycznych case studies – Paweł Sala w prezentacji „Siła nawyku w email marketingu” podpowie
jak rozpoznać i wykorzystać zwyczaje swoich odbiorców do zwiększenia konwersji z komunikacji email
marketingowej, a Maciej Lewiński przekaże gościom sztuczki związane z wykorzystaniem Google Analytics przy
kampaniach email marketingowych.

Drugiego dnia M@il My Day II odbędą się praktyczne warsztaty z zakresu email marketingu, w trzech różnych
wariantach. Filip Kłodawski podczas swojej sesji skupi się na podstawowych aspektach takich jak zarządzanie
bazą danych, budowaniem atrakcyjnych treści i szablonów czy kompletnych kampanii emailowych. W warsztacie
dla zaawansowanych, który poprowadzi Paweł Sala szczególną uwagę zwracają niestandardowe metody
budowania baz danych, lead nurturing i wykorzystanie języka perswazji. Uzupełnieniem jest warsztat
dedykowana developerom. Łukasz Stasiak podzieli się zaawansowaną wiedzą developerską: od użycia
gradientów, przez gify, kończąc na tworzeniu emaili responsywnych.

M@il My Day II to wyjątkowa okazja na spotkanie praktyków email marketingu i marketingu internetowego.

Szczegóły konferencji znajdują się na stronie www.mailmyday.pl.

OOH magazine jest partnerem wydarzenia.