Logo

Marketing MIX

Janowicz w reklamie UNIQA

Wczoraj wystartowała kampania wizerunkowa UNIQA, która ma pokazać, że w życiu liczy się radość życia, poszukiwanie szczęścia i samego siebie.

Główna myśl kampanii brzmi „Pomyśl, że masz odwagę wyjść szczęściu naprzeciw”. Przekonuje do niej tenisista Jerzy Janowicz, który od 2014 r. jest twarzą marki UNIQA w Polsce.

Kampania ma zasięg ogólnopolski. Obejmie Internet, telewizję i outdoor. – To nasza pierwsza kampania od wielu lat i ważny dla nas moment. Ruszamy z kampanią 17 listopada 2014 r. Potrwa ona aż do końca lutego 2015 r. W pierwszym etapie startujemy z kampanią w Internecie. Z początkiem nowego roku będzie można zobaczyć nasz spot reklamowy w telewizji – mówi Katarzyna Ostrowska, dyrektor Marketingu i PR w UNIQA.

W doborze mediów UNIQA wspierana jest przez dom mediowy Mindshare. Kampania UNIQA ma charakter wizerunkowy, dlatego staraliśmy się dobrać media nie tylko najlepiej dopasowane do naszej grupy celowej, ale zarazem takie, które podkreślą wartości marki. Z racji bogatej oferty produktowej UNIQA postawiliśmy na szeroki dobór mediów, skupiając się m.in. na telewizji, VOD, kampanii online czy wsparciu w przestrzeni miejskiej– mówi Maciej Świątek, dyrektor zespołu klienckiego Mindshare. – Chcemy dotrzeć do jak największego grona potencjalnych klientów, mocno zaznaczając, że UNIQA to dobry i sprawdzony wybór – dodaje.

Reklamy będą kierować do specjalnej strony http://pomysl.uniqa.pl, na której znajdują się inspiracje zachęcające do stawiania czoła przeciwnościom losu i czerpania radości z życia. Na stronie można podzielić się własnymi doświadczeniami. Jest to miejsce, gdzie każdy może przedstawić pomysły na to, jak odnaleźć samego siebie w dzisiejszym świecie oraz zagłosować na propozycje innych osób. Strona zachęca do pomyślenia o przyszłości, do wyjścia szczęściu naprzeciw i ubezpieczania się.

Kampania reklamowa jest realizowana w 16 krajach Europy, w których działa UNIQA. – W Polsce dodaliśmy do niej nasz charakterystyczny element: osobę Jerzego Janowicza. Tenisista pojawia się w filmach reklamowych, na stronie internetowej i w materiałach drukowanychmówi Katarzyna Ostrowska.

Międzynarodowa kampania reklamowa UNIQA została przygotowana przez UNIQA International. Wystartowała już m.in. w Austrii, Czechach, na Słowacji i Węgrzech oraz w Serbii i Chorwacji. Za kreację odpowiada agencja reklamowa Springer & Jacoby (S&J), w Polsce adaptowana jest przez agencję reklamową Ambasada BC.