Logo

Marketing MIX

Katalog promo w lutowym OOH magazine

W lutowym wydaniu OOH magazine już po raz kolejny znajdzie się katalog promo – skierowany do pracowników agencji reklamowych i działów marketingu Klientów Końcowych.

Na przestrzeni ostatniego roku na łamach OOH magazine można było przeczytać interesujące wywiady z Magdaleną Czają z San Markos, Grzegorzem Filipkiem z firmy Oknoplast, Brianem Tracy, Tomaszem Marszałłem z PKO BP, Jakubem Cicheckim z Jeronimo Martins, Leszkiem Kurnickim z Orlen, a także z Solange Olszewską, właścicielką firmy Solaris i dr Ewą Łabno-Falęcką z Mercedes Polska.

Kwartalnik dostarcza także informacji o szeroko pojętym marketingu w tym artykułach promocyjnych i gadżetach reklamowych. OOH magazine jest obecny również na najważniejszych wydarzeniach marketingowych w Polsce m.in. Kongresie Sprzedaż, Forum Dyrektorów Marketingu czy też Forum Dyrektorów Obsługi Klienta.

– Jako jedyne wydawnictwo bierzemy udział w wydarzeniach kierowanych do prestiżowej grupy docelowej – dyrektorów marketingu, właścicieli firm oraz przedstawicieli agencji reklamowych. Dodatkowo prowadzimy razem z firmami z branży kampanie promujące artykuły promocyjne jako skuteczne narzędzie. Jesteśmy zauważalni, co przekłada się na sukces naszych reklamodawców – mówi Monika Opałka, redaktor naczelna OOH magazine.

Najlepszą reklamą są pozytywne recenzje reklamodawców, którzy stale współpracują z magazynem.

Wybieram do promocji swojej agencji OOH magazine, ponieważ jako jedyne wydawnictwo dociera do działów marketingu oraz ma ciekawą zawartość marketingową. Wywiady z czołowymi dyrektorami dużych korporacji potwierdzają wysoką pozycję tytułu – dodaje Joanna Warkocka, BTL Forms, członek PIAP.

OOH magazine jest organizatorem Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań oraz promo show – regionalnych spotkań dla branży artykułów promocyjnych.

Spółka jest także Członkiem PIAP.