Logo

Marketing MIX

Agencja Plej rozpoczęła stałą współpracę kreatywną z firmą Trodat Polska

Agencja marketingu zintegrowanego Plej podpisała w październiku umowę o stałej współpracy z firmą Trodat Polska. Zadaniem agencji jest tworzenie materiałów kreatywnych na potrzeby kampanii produktowych dla marek Trodat, Uni Mitsubishi Pencil, Posca i Trotec, a także mailingów i materiałów wykorzystywanych w social mediach, akcjach specjalnych, podczas targów i szkoleń. Agencja wygrała obsługę tego klienta dzięki działaniom new business, za które w Plej odpowiada Anna Rogowiecka. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Trodat Polska, to istniejąca od 2002 roku polska spółka siostra austriackiego Trodat GmbH – jednego z największych europejskich producentów artykułów stemplarskich. W 2003 roku firma nawiązała także współpracę z japońską firmą Uni Mitsubishi Pencil i wprowadziła do dystrybucji produkty piśmiennicze Uni. Dystrybucja produktów tej marki stanowi obecnie jeden z głównych filarów działalności firmy Trodat Polska.

Agencja Plej, poza stałą umową obejmującą prace kreatywne dla firmy Trodat, realizuje także wybrane eventy oraz koordynuje akcje sponsoringowe, w których klient bierze czynny udział.

Zdjęcie: © Gajus– Fotolia.com
https://pl.fotolia.com/ooh