Marketing MIX Dobiega końca nabór do konkursu Eiffie Awards

Dobiega końca nabór do konkursu Eiffie Awards

0

Do 1 czerwca włącznie, można zgłaszać kampanie w 16. edycji międzynarodowego konkursu Effie Awards, organizowanego w Polsce przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Konkurs nagradza efektywność działań komunikacyjnych i osiągane, dzięki nim, wyniki biznesowe. Głównym przewodniczącym tegorocznego jury konkursu Effie Awards jest Sebastian Mikosz, Prezes Zarządu PLL LOT. Pokieruje on obradami 90-osobowego jury podzielonego na sześć grup, którym przewodniczyć będą: Iwona Doktorowicz, Wiceprezes ds. Marketingu w Kompanii Piwowarskiej; Piotr Bubak, CMO Grupa Onet; Marcin Gaworski, Dyrektor Zarządzający i Partner w 180Heartbeats + JUNG V. MATT; Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Bank Śląski; Agnieszka Kosik, CEO MediaCom Warszawa oraz Alina Prawdzik, niezależny ekspert i doradca e-commerce dla polskich i zagranicznych firm.

Effie to najważniejszy globalny konkurs oceniający efektywność działań marketingowych i ich wpływ na wyniki biznesowe firm. Jurorzy oceniają prace w 4 obszarach: wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, idea komunikacyjna, rozwinięcie idei w działania reklamowe oraz efekty komunikacji.

– Nagroda Effie to najwyższa skuteczność (wyniki) w najlepszej formie (kreacja) skonfrontowana z najlepszymi w branży – mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Bank Śląski.

Ocena i przyznanie nagród dla najlepszych prac przez eksperckie grono jurorów sprawia, że nagroda Effie to jedno z najważniejszych wyróżnień, jakim może być nagrodzona kampania oraz jej twórcy, zarówno po stronie agencji, jak i marketingów firm.

– Najważniejszą rolą marketingu jest budowa pozycji i rozwój przedsiębiorstwa. Dlatego wskaźniki dotyczące efektywności biznesowej działań marketingowych są dla nas marketerów najważniejsze. Effie to jedyny konkurs, który patrzy na aktywności marketingowe i reklamowe z tej perspektywy, odzwierciedlając sedno działań każdej firmy – komentuje Piotr Bubak, CMO Grupa Onet.

Autorem kampanii wspierającej Effie Awards jest VML Poland, która stworzyła koncepcję kreatywną „I EFFIE YOU!” Agencja odpowiada również za realizację działań reklamowych towarzyszących Effie. Działania w ramach idei „I EFFIE YOU” mają przybliżyć konkurs uczestnikom, szczególnie tym, którzy po raz pierwszy biorą pod uwagę walkę o statuetkę Effie.

Nagrody Effie Awards zostaną wręczone 12 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim w Warszawie.

Więcej informacji o konkursie, regulamin i lista tegorocznych kategorii: TUTAJ

Zgłoszenia można dokonać poprzez platformę konkursową SZCZEGÓŁY TUTAJ

JK