Logo

Marketing MIX

Stop pustym miskom – kupuj online i wspieraj schroniska!

W maju ruszyła najnowsza kampania marki Pedigree® na rzecz bezdomnych zwierząt. Skierowana jest do wszystkich właścicieli czworonogów, którzy kupują karmę w sklepach internetowych. Już teraz można wymienić swój komentarz na temat karmy Pedigree® na 0,5kg karmy dla schroniska.

Kupujesz w internetowych sklepach zoologicznych? Jesteś o dwa kliknięcia od pomocy bezdomnym psom w schroniskach. Do 25 czerwca za każdy poprawnie dodany komentarz na stronie akcji Pedigree® przekaże 0,5 kg karmy do określonego schroniska. Wybór placówki nastąpi na podstawie liczby oddanych komentarzy. W sumie planowane jest przekazanie 2 ton pożywienia dla psów w potrzebie.

Marka Pedigree® znana jest ze swojego zaangażowania w losy bezdomnych zwierząt na świecie. Od 5 lat z okazji Światowego Dnia Zwierząt (4 października), we współpracy z wybranymi sklepami stacjonarnymi, organizuje jedną z największych charytatywnych akcji „Kupując – pomagasz”. W tym roku Pedigree®, idąc z duchem czasu realizuje akcje na rzecz zwierząt w Internecie oraz kanałach społecznościowych. W marcu ruszyła platforma Psadoptuj.pl – wyjątkowa strona internetowa oraz aplikacja mobilna, która pomaga ludziom w odnalezieniu wymarzonego psa, nawet na drugim końcu kraju.

– Polska jest w czołówce najszybciej rozwijających się rynków handlu e-commerce w Europie. Coraz więcej osób dokonuje zakupów przez Internet. To istotny kanał biznesowy, ale dla nas, również ogromna możliwość rozwinięcia działalności na rzecz zwierząt. Wierzymy, że dzięki akcji „Kupując online – wspierasz schroniska” będziemy realnie pomagać czworonożnym podopiecznym przebywającym w placówkach – komentuje Dariusz Chalecki, kierownik projektów e-commerce oraz platformy Psadoptuj, Mars Polska.

 

JK