Logo

Marketing MIX

Zmiany personalne w Kompanii Piwowarskiej

Połowa roku przebiega w Kompanii Piwowarskiej pod szyldem zmian personalnych w działach marketingu marek należących do Kompanii. Stanowisko dyrektora marki Tyskie objął Michał Kuczyński, p.o. dyrektora Żubra został Tycjan Lewandowski, Klaudia Żaczek awansowała na p.o. dyrektora marek Premium.

na zdj. Tycjan Lewandowski

Michał Kuczyński w Kompanii Piwowarskiej pracował do tej pory jako dyrektor marek Żubr, Dębowe i Wojak. Nadal będzie kierował marką Dębowe i Wojak, a od teraz również Tyskie. Tycjan Lewandowski jest również związany z Kompanią Piwowarską od kilku lat. Poprzednio był senior Brand managerem Żubra, teraz pokieruje tą marką. Klaudia Żaczek pełniąca dotychczas funkcję acting brand directora będzie zawiadywać markami Premium – Książęce, Pilsner Urquell, Kozel i Grolsch.

 JK