Logo

Marketing MIX

Ruszyła kampania sponsoringowa „Run Zero” Warki Radler

Warka Radler 0,0% od 22 czerwca zaprasza do aktywnej zabawy. Jedyny bezalkoholowy radler na rynku po raz drugi został sponsorem imprezy biegowej w duchu zespołowej zabawy, która odbędzie się w Gdyni 30 sierpnia br.

Druga edycja „Run Zero” będzie kulminacją rekreacyjnego sezonu 2015, który Warka Radler 0,0% rozpoczęła jako partner największej imprezy biegowej w kraju: Orlen Warsaw Marathon. Aktywności biegowe i rekreacyjne, wspierane przez bezalkoholowy wariant radlera od Warki, systematycznie poszerzają listę okazji tradycyjnie kojarzonych z kategorią radlerów.

Warka Radler 0,0% to napój orzeźwiający dla dorosłych, znakomicie gasi pragnienie i orzeźwia nutą piwnej goryczki, zastępując w ten sposób klasyczne napoje orzeźwiające. Jest od nich mniej słodki, zawiera mniejszą ilość cukru i bardzo dobrze sprawdza się w wielu codziennych sytuacjach, także tam, gdzie radlery 2% nie mają wstępu. Z myślą o radosnej stronie rekreacji na wakacyjnym luzie, w 2014 r. narodziła się idea sponsorowania wydarzenia, w którym zabawa połączy się z aktywnością sportową. W pierwszej edycji „Run Zero” w sierpniu 2014 r. wzięło udział niemal pół tysiąca uczestników.

Spot reklamujący wydarzenie znajdziesz: TUTAJ

Spot 15s. przygotowany w ramach kampanii sponsoringowej, będzie emitowany w stacjach ogólnopolskich i tematycznych, a także w kanałach VOD. Działania wspierać będzie PR i online, głównie na profilu Warki Radler, który liczy ponad 270 tysięcy fanów. Kampanię sponsoringową „Run Zero” dla Warki Radler przygotowały agencje: ATL – agencja Just, BTL – Man at Work, PR – agencja Roots PR, online – agencja Hypercrew, media zaplanował dom mediowy MediaVest.  Spot został wyprodukowany przez dom produkcyjny Film Produkcja.

Organizatorem imprezy „Run Zero” jest agencja BRAVE.

JK