Logo

Marketing MIX

OUTDOOR najpopularniejszą kategorią na Cannes Lions 2015

Podczas największego na świecie festiwalu reklamy Cannes Lions, którego Partnerem już po raz 6. jest Clear Channel Outdoor wręczono Grand Prix w kategorii
Outdoor Lions za kampanię Apple “World Gallery” dla iPhone 6 (TBWAMEDIA ARTS LAB).  Zwycięska kampania “World Gallery” to prezentacja możliwości jakie daje iPhone 6 w zakresie fotografii.

Użytkowników iPhone 6 zaproszono do robienia zdjęć ich smarfonami i do wzięcia udziału w konkursie. 162 wybranych zdjęć zostało wydrukowanych i umieszczonych na billboardach na całym świecie.

[youtube=”C94ovy_WIsI”]

– Tegoroczne Grand Prix w kategorii Outdoor to kreacja w 100% wykorzystująca wizualną siłę OOH, dając jednocześnie Apple – maksymalne dotarcie, zasięg i częstotliwość przekazu. Jesteśmy dumni, że mogliśmy prezentować tę kampanię na naszych nośnikach na całym świecie – mówi William Eccleshare, Chairman and CEO, Clear Channel International. – Chcielibyśmy pogratulować wszystkim zwycięzcom Outdoor Lions 2015, którzy w kreatywny, innowacyjny i inspirujący sposób wykorzystują out-of-home, udowadniając jego unikalną i niezastąpioną rolę w media mix.

W tym roku jury Outdoor Lions przewodniczył Juan Carlos Ortiz, President & CEO of DDB Latina & Creative Chairman of DDB Americas, który powiedział: – Naszym zdaniem to nie my wybraliśmy Grand Prix, to Grand Prix wybrało nas. Szukaliśmy kampanii, która łączy czystość formy i prostotę przekazu outdooru z innowacyjnością. I znaleźliśmy
przykłady na całym świecie.

[galeria=”1″]

Do nagrody Outdoor Lions 2015 napłynęło 5037 zgłoszeń, czyniąc ją najbardziej popularną kategorią na Festiwalu. Jury przyznało 1 Grand Prix, 46 Gold Outdoor Lions. Otrzymało je 19 kampanii z 13 różnych krajów.

Zobacz pełną listę zwycięzców Outdoor Lions.

KL