Marketing MIX OUTDOOR najpopularniejszą kategorią na Cannes Lions 2015

OUTDOOR najpopularniejszą kategorią na Cannes Lions 2015

0

Podczas największego na świecie festiwalu reklamy Cannes Lions, którego Partnerem już po raz 6. jest Clear Channel Outdoor wręczono Grand Prix w kategorii
Outdoor Lions za kampanię Apple “World Gallery” dla iPhone 6 (TBWAMEDIA ARTS LAB).  Zwycięska kampania “World Gallery” to prezentacja możliwości jakie daje iPhone 6 w zakresie fotografii.

Użytkowników iPhone 6 zaproszono do robienia zdjęć ich smarfonami i do wzięcia udziału w konkursie. 162 wybranych zdjęć zostało wydrukowanych i umieszczonych na billboardach na całym świecie.

[youtube=”C94ovy_WIsI”]

– Tegoroczne Grand Prix w kategorii Outdoor to kreacja w 100% wykorzystująca wizualną siłę OOH, dając jednocześnie Apple – maksymalne dotarcie, zasięg i częstotliwość przekazu. Jesteśmy dumni, że mogliśmy prezentować tę kampanię na naszych nośnikach na całym świecie – mówi William Eccleshare, Chairman and CEO, Clear Channel International. – Chcielibyśmy pogratulować wszystkim zwycięzcom Outdoor Lions 2015, którzy w kreatywny, innowacyjny i inspirujący sposób wykorzystują out-of-home, udowadniając jego unikalną i niezastąpioną rolę w media mix.

W tym roku jury Outdoor Lions przewodniczył Juan Carlos Ortiz, President & CEO of DDB Latina & Creative Chairman of DDB Americas, który powiedział: – Naszym zdaniem to nie my wybraliśmy Grand Prix, to Grand Prix wybrało nas. Szukaliśmy kampanii, która łączy czystość formy i prostotę przekazu outdooru z innowacyjnością. I znaleźliśmy
przykłady na całym świecie.

[galeria=”1″]

Do nagrody Outdoor Lions 2015 napłynęło 5037 zgłoszeń, czyniąc ją najbardziej popularną kategorią na Festiwalu. Jury przyznało 1 Grand Prix, 46 Gold Outdoor Lions. Otrzymało je 19 kampanii z 13 różnych krajów.

Zobacz pełną listę zwycięzców Outdoor Lions.

KL