Logo

Marketing MIX

„Weź łyk wolności” – kolejny etap kampanii NESTEA

Od połowy czerwca w telewizji emitowany jest nowy spot marki NESTEA podkreślający naturalny charakter składników napoju. Emisja związana jest z pojawieniem się w sklepach NESTEA Black Tea z ekstraktem z liści stewii i naturalnymi aromatami.

Od czerwca oferta napojów herbacianych NESTEA z dodatkiem ekstraktu z liści stewii – słodzika naturalnego pochodzenia – poszerzyła się o kategorię Black Tea. Do niedawna jedynie NESTEA Green Tea były słodzone ekstraktem z liści stewii. To kolejny krok marki, w którym wychodzi na przeciw oczekiwaniom świadomych konsumentów, którzy coraz częściej poszukują produktów opartych na naturalnych składnikach i o obniżonej kaloryczności. 

Wraz z pojawieniem się NESTEA Black Tea z dodatkiem ekstraktu z liści stewii w telewizji rozpoczęła się emisja 10-sekundowego spotu podkreślającego naturalny charakter składników napojów herbacianych NESTEA. Spot emitowany będzie w największych stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych oraz w największych portalach video w Internecie.

Naturalny charakter NESTEA podkreślą również dedykowane materiały POP. Marka otrzyma także silne wsparcie w Internecie, w tym w mediach społecznościowych oraz poprzez działania PR skierowane do mediów i blogosfery.

Nowy spot można obejrzeć: TUTAJ

Spot to kolejny etap wielomiesięcznej kampanii „Weź łyk wolności!”, w której marka zwraca uwagę na znaczenie przerw w ciągu dnia dla naszego dobrego samopoczucia.

Kampanii towarzyszy oficjalny hymn marki przygotowany przez słynny europejski duet Nico&Vinz. Utwór „Fresh Idea” powstał z inspiracji przesłaniem kampanii „Smak wolności”. Muzyka nagrana przez Nico&Vinz jest wykorzystywana m.in. w najnowszym spocie reklamowym. Utwór promowany jest na platformie muzycznej „Spotify”, gdzie można również wysłuchać playlisty dedykowanej NESTEA.

Przygotowaniem planu i zakupem mediów zajął się MediaCom. Wsparcie digital i social media koordynuje agencja Next. Kreację materiałów przygotował McCann. Materiały POS przygotował Fortis. Za działania PR odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

JK