Logo

Marketing MIX

Nowy zespół odpowiedzialny za dalszy rozwój agencji Plej

Po niespełna dwóch latach pracy w agencji, dotychczasowa Business Development & PR Manager Anna Rogowiecka vel Rogodzińska, awansowała na stanowisko dyrektora. Do zespołu odpowiedzialnego za rozwój i PR agencji dołączył Rafał Matulka. Agencja marketingu zintegrowanego Plej zatrudnia obecnie 59 pracowników, którzy na co dzień kreują i realizują projekty marketingowe przede wszystkim w dziedzinach: eventy, btl i digital.

Ciągły rozwój agencji oraz poszerzanie portfolio klientów wpłynęły na decyzję o rozszerzeniu działu, który odpowiada za budowanie wizerunku Plej, działania marketingowe i sprzedażowe, a także wspiera projekty na etapie przetargowym.

– Cieszę się, że właśnie w Plej mogę realizować się w zakresie rozwoju i sprzedaży, która zawsze była dla mnie bardzo ważnym elementem w organizacji, szczególnie pod względem jakości. Ale przede wszystkim mogę rozwijać się w tworzeniu strategii komunikacji opartej na budowaniu długofalowych relacji z otoczeniem branżowym oraz obecnymi i potencjalnymi klientami – mówi Anna Rogowiecka vel Rogodzińska.

Anna Rogowiecka vel Rogodzińska dołączyła do Plej w październiku 2013 roku, zaraz po urlopie macierzyńskim. Wcześniej pracowała w agencjach Prowokator, After Hours oraz Event Public Relations, gdzie przez 8 lat dbała o dział New Business. Jest absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, w której pod okiem Profesora Bralczyka obroniła pracę na temat języka perswazji publicznej.

W połowie czerwca do działu dołączył Rafał Matulka, który objął stanowisko Business Development Managera i będzie odpowiadał za budowanie relacji z potencjalnymi klientami i partnerami biznesowymi Plej. Rafał z branżą MICE związany jest od czasu studiów. Karierę zaczynał jako organizator imprez dla młodzieży i happeningów, następnie na rok trafił do Arin Adventure. Tam zaczynał jako animator, aby z czasem odpowiadać za kompleksową organizację i obsługę eventów. Przez trzy lata jako freelancer zaangażowany był głównie w unijne projekty Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego w zakresie organizacji szkoleń komunikacyjnych. Po tym czasie ponownie związał się z Arin Adventure obejmując stanowisko New Business Manager w dziale Incentive. Następnie przez rok pracował jako Account Manager w agencji Jet Events, gdzie zajmował się organizacją i obsługą wydarzeń specjalnych. Ostatnie dwa lata pracował w El Padre na stanowisku New Business & PR Manager. Współpracę z agencją zakończył z końcem maja br.

www.plej.pl

KL