Logo

Marketing MIX

Odświeżone logo Logitecha

Dziś świat obiegła informacja o największym w historii marki rebrandingu. Mowa tu o szwajcarskiej firmie, którą znamy głównie z produkcji sprzętów peryferyjnych do komputerów, takich jak głośniki, klawiatury, myszy, czy kamery internetowe. Co wniesie w szeregi urządzeń zaplanowany zabieg? Logitech przede wszystkim skupi się na designie i opracowaniu nowego portfolio.

[youtube=”o3Utkm5NBmk”]

Już z filmu wyczytać możemy, że zmieni się całkowicie identyfikacja wizualna marki, będzie kolorowo, minimalistycznie i z biegiem ducha czasu. Jak podaje portal dailyweb.pl prace nad rebrandingiem trwały od 2013 roku, gdzie za zamkniętymi drzwiami Logitech pracował nad wymyśleniem firmy od nowa.

Przygotowane materiały wskazują, że będzie to olbrzymia zmiana, śmiało możemy oczekiwać, oprócz zmian kulturowych, całej linii smakowitych, oraz innowacyjnych produktów. Najnowsze urządzenia mają stać się częścią codziennego życia użytkowników, wypełnią je śmiałymi kolorami, prostymi wzorami i intuicyjną funkcjonalnością. Całość pieczołowicie zamyka odświeżone logo marki.

W najbliższym czasie konsumenci zauważą nową nazwę „Logi” na wybranych produktach w już istniejących kategoriach. Ponadto Logitech szykuje zmiany i kilka niespodzianek w nowych klasach produktów.

– Firma Logitech przeszła ogromne zmiany. Stworzyliśmy tożsamość marki, która jest wyrazem tego, kim jesteśmy dzisiaj i kim będziemy w przyszłości – powiedział Alastair Curtis, chief design officer w firmie Logitech. – Przekształcenie firmy tej wielkości powinno iść w parze z równie śmiałą transformacją marki – dodał Alastair Curtis.

Źródło: Łukasz Szendzielarz, www.dailyweb.pl 

KL