Logo

Marketing MIX

Polska Grupa Energetyczna sponsorem tytularnym Stadionu Narodowego

Najnowocześniejsza arena wielofunkcyjna w Polsce będzie nosić nazwę „PGE Narodowy”. Umowę pomiędzy operatorem stadionu – spółką PL.2012+, a PGE Polską Grupą Energetyczną, podpisano na pięć lat.

Podpisy pod najbardziej prestiżowym kontraktem sponsoringowym w Polsce złożono 10 lipca 2015 r. Tym samym stadion, który do dziś odwiedziło ok. 4 mln gości biorących udział w blisko 700 wydarzeniach sportowych, rozrywkowych, biznesowych oraz kulturalnych, przez następne pięć lat będzie funkcjonował pod szyldem – PGE Narodowy.

W ciągu trzech lat Stadion Narodowy trafił do piątki najlepiej zarządzanych stadionów w Europie.  Partner tytularny stadionu, PGE Polska Grupa Energetyczna, to z kolei największe przedsiębiorstwo sektora elektroenergetycznego w Polsce. 40 proc. prądu płynącego z gniazdek polskich domów i przedsiębiorstw wyprodukowały elektrownie z Grupy PGE.

– Razem z PGE wykorzystamy wszystkie atuty naszych marek tworząc zupełnie nową jakość – PGE Narodowy. Nie ma drugiego obiektu, który byłby w stanie wygenerować tak dużo pozytywnej energii. To wszystko sprawia, że jest to partnerstwo zwycięskie dla obu stron i modelowa umowa naming rights – mówi Tomasz Półgrabski, prezes spółki PL.2012+.

– Umowa z PL.2012+ to kolejny krok do zrealizowania naszego głównego celu działań marketingowych, czyli osiągnięcia takiego poziomu świadomości i rozpoznawalności marki PGE, by każdy Polak nie tylko znał markę PGE, ale przede wszystkim chciał być jej klientem. PGE, jako największa grupa kapitałowa w branży elektroenergetycznej, zgodnie ze swoją strategią komunikacji wspiera największe i najbardziej prestiżowe projekty w Polsce. PGE Narodowy jest jednym z nich. Na całym świecie najlepsi łączą siły z najlepszymi – dodaje Marek Woszczyk, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Od 2014 roku Stadion Narodowy to samofinansujące się przedsiębiorstwo, a pozyskanie partnera tytularnego jest kolejnym etapem w rozwoju potencjału biznesowego cieszącego się niesłabnącą popularnością obiektu. Doświadczenie spółki PL.2012+ i współpraca z PGE Polską Grupą Energetyczną – liderem w sektorze energetycznym, jednocześnie marką, która od lat angażuje się w sponsoring sportu i wydarzeń kulturalnych na najwyższym poziomie, stanowią gwarancję sukcesu PGE Narodowego w kolejnych latach. Współpraca dwóch silnych, rozpoznawalnych i cenionych marek przyniesie korzyść obydwu stronom umowy, a przede wszystkim milionom kibiców, którzy będą odwiedzać PGE Narodowy.

Umowę zawarto do 10 października 2020 r. z możliwością jej przedłużenia. Nazwa PGE Narodowy obowiązuje od momentu podpisania umowy.

JK