Logo

Marketing MIX

Leszek lubi trzeźwo myśleć na Woodstocku

Marka Lech Premium razem z WOŚP i Policją pod hasłem „Lubię trzeźwo myśleć #Leszek”, przekonuje festiwalowiczów, że trzeźwe myślenie i dobra zabawa mają ze sobą więcej wspólnego, niż można by się spodziewać.

Lech Premium już w drodze na Woodstock będzie nawoływał do odpowiedzialnej zabawy. W 10 wybranych pociągach na trasie do Kostrzyna z Warszawy, Poznania, Krakowa i Katowic, festiwalowicze będą mogli znaleźć naklejki z hasłem „Kultura musi być”.

Z kolei na czas Przystanku Woodstock zostanie utworzonych pięć punktów „Sprawdź Promile”, które będą zlokalizowane na terenie Festiwalu i miasta Kostrzyn. W każdym z nich przez całą dobę będzie obecny Policjant dbający o bezpieczeństwo imprezowiczów.

– Na początku festiwalu woodstockowicze otrzymają mapkę z informacją o rozmieszczeniu punktów „Sprawdź Promile”. W każdym z nich będzie można zbadać swój poziom trzeźwości i za pomocą alkogogli zobaczyć jak alkohol wpływa na reakcje organizmu. Osoby, które zbadają się alkomatem dostaną od nas w prezencie piny „Lubię trzeźwo myśleć” – mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, Brand PR Manager w Kompanii Piwowarskiej.

Lech tylko dla pełnoletnich! Z takiego założenia wychodzą organizatorzy imprezy wspierani przez Lecha.

– W tym roku aż 200 sprzedawców przejdzie szkolenia z odpowiedzialnej sprzedaży. Będzie to pierwszy rok kiedy alkohol będzie można kupić dopiero po okazaniu dowodu osobistego. Nie upiecze się nikomu – każdy członek obsługi czy zaopatrzenia wjeżdżający na i wyjeżdżający ze strefy sprzedaży piwa, będzie musiał przejść badanie alkomatem – akcentuje Jurek Owsiak, organizator Przystanku Woodstock.

Zatroszczono się nie tylko o bezpieczeństwo, ale i proekologiczne postawy na imprezie. Animatorzy z mobilnej strefy Eko w zamian za przyniesienie posegregowanych odpadów, będą rozdawać woodstockowiczom festiwalowe piny, bransoletki oraz worki.

JK