Logo

Marketing MIX

Agencja click community otwiera nową dywizję

click commerce to nowa dywizja dedykowana budowie i promocji sklepów internetowych

Wartość rynku e-commerce w Polsce w 2014 roku wyniosła 27 mld złotych. Według szacunków ekspertów rok 2015 może przynieść nawet 33 mld przychodu dla firm związanych z e-handlem. Tempo wzrostu z roku na rok wynosi co najmniej 15%. Te liczby udowadniają, że rynek e-commerce to najszybciej rozwijająca się gałąź gospodarki. Firmy usługowe, które chcą rozwijać swój biznes muszą poważnie myśleć o zainwestowaniu i rozwijaniu swoich e-sklepów.   

Wychodząc naprzeciw temu trendowi i korzystając ze swoich kompetencji grupa click community uruchomiła dywizję zajmującą się wyłącznie budową i kompleksową obsługą sklepów internetowych. Doświadczenie, które zdobyła tworząc pierwszy dedykowany rynkowi e-commerce CRM edrone połączyła z umiejętnościami specjalistów z agencji Social Media click community. Taka synergia pozwoliła stworzyć unikatową dywizję, która posiadając tak wszechstronne doświadczenie może zapewnić całościową obsługę sklepów internetowych.  

– click commerce to jedyna taka oferta na rynku. Zapewniamy najlepsze, skalowalne i niezawodne rozwiązania. Dodatkowo dajemy w pakiecie edrone CRM – nasze autorskie narzędzie w pełni dedykowane branży e-commerce. To znacząco wyróżnia nas spośród ofert konkurencji – mówi Michał Blak, e-commerce Manager click community.

Do tej pory z usług dywizji click commerce skorzystały sklepy modowe oraz sieć aptek Panaceum.

JK