Logo

Event MIX

Konferencja Packaging: Marketing & Technology

PWN zaprasza na konferencję przedstawiającą trzy perspektywy spojrzenia na opakowanie, pod kątem marketingu, designu i technologii.

„Nowe technologie – sprawdzone wdrożenia – skuteczny marketing” pod takim hasłem przygotowano kluczową na polskim rynku konferencję pod patronatem Polskiej Izby Opakowań. Jak podkreślają organizatorzy, warto zwrocić uwagę na rosnącą rolę rangi opakowania. W prawie 60 % przypadków to opakowanie decyduje o zainteresowaniu produktem, ale również o przywiązaniu Klientów do marki.

W trakcie konferencji zaproszeni eksperci odpowiedzą na pytania:

Co koniecznie brać pod uwagą przy projektowaniu i wykonywaniu opakowania, aby stało się ważnym instrumentem marketingu i gwarantowało sukces sprzedażowy?

– Jak szukać ułatwień logistycznych i rozwiązań technicznych które zoptymalizują współpracę z dostawcą opakowań?

– Jak z korzyścią dla produktu zadbać o „obudowanie opakowania”: digitalizacja, interaktywne etykiety, treści i kody odsyłające do mediów społecznościowych?

– W jaki sposób szybciej niż konkurencja dostrzec i wykorzystać zagraniczne trendy: kolory, formy, materiały?

– Jakie są obecne wymogi dotyczące bezpieczeństwa opakowania i jak zminimalizować koszty przy zastosowaniu najnowszych technologii?

Do wystąpień zaproszono praktyków, opiniotwórczych ekspertów, którzy podzielą się swoją unikalną wiedzą. Prelegenci reprezentują zarówno biznes, jak również instytucje badawcze.

Podczas konferencji wystąpią m.in.:

– dr hab. inż. Hanna Żakowska, prof. COBRO, Zastępca Dyrektora ds. Naukowych, COBRO-Instytut Badawczy Opakowań

– Wacław Wasiak, Dyrektor, Polska Izba Opakowań

– Andrzej Burgs, General Manager, Sygnis Sp. z o.o.

– Aleksandra Wojdyn-Ludwisiak, Dyrektor ds. Handlowych i Rozwoju Opakowań na Rynek Międzynarodowy, Sonoco

Konferencja odbędzie się 11 grudnia w Warszawie.

Organizatorem konferencji jest Instytut PWN.

Więcej informacji: SPRAWDŹ TUTAJ

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.

JK