Logo

Marketing MIX

Tomasz Marszałł odchodzi z PKO BP. Będzie szefem marketingu TVN

Tomasz Marszałł jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim. Od 2010 roku pełni funkcję Dyrektora Marketingu w PKO Banku Polskim, a wedle informacji jakie podaje serwis WirtualneMedia.pl od grudnia br. objąć ma w niej funkcję dyrektora marketingu.

Marszałl jest zdobywcą Grand Prix i tytułu „Dyrektora Marketingu 2011 roku”. Jego kampanię repozycjonującą markę PKO Banku Polskiego, z udziałem Szymona Majewskiego, nagrodzono Srebrnym Effie 2012. W tym samym roku została przyznana nagroda Golden Arrow za re-launch marki i za kampanię „Konta za Zero“. Działania na rzecz rewitalizacji marki PKO Banku Polskiego znalazły ponadto uznanie w postaci nagrody Lampart 2012 i 2013 – najbardziej podziwianej przez bankowców kreacji marki bankowej.

Przed przejściem do PKO Banku Polskiego Tomasz Marszałł zarządzał ofertą produktową Allianz Banku. Był dyrektorem marketingu W. Kruk i grupy Vistula. Wcześniej tworzył wizerunek firmy z Grupy UniCredit – Xelion Doradcy Finansowi. Był także odpowiedzialny za marketing Pionu Bankowości Indywidualnej Banku PEKAO SA. Zdobył wtedy m.in. Srebrne Effie 2003 za kampanię reklamową Obligacji Banku PEKAO „Sharon” i pierwszy w Polsce Webstar za serwis internetowy Xelion.

Nasz wywiad z Tomaszem Marszałłem możecie przeczytać TUTAJ.

KL