Agencja Rio Creativo zaprojektowała nowy logotyp dla Słupska, nawiązujący do herbu miasta w formie gryfu.
Zadaniem Rio Creativo było stworzenie elastycznego, wielowymiarowego systemu identyfikacji wizualnej miasta, który uprości komunikację z obywatelami, turystami, przedstawicielami administracji publicznej czy inwestorami.
Projekt oparty na postaci gryfa i trzech ramion rzeki Słupi łączy dziedzictwo i bogatą historię miasta z nowoczesnym designem. Docelowo ma funkcjonować z powodzeniem, zarówno pod postacią pieczęci, jak i na nowoczesnych, mulitmedialnych materiałach promujących Słupsk.
[galeria=”1″]
Uporządkowany system identyfikacji wizualnej został oparty na modułowej konstrukcji, co pozwala na dostosowanie go dla różnych grup docelowych. Obecnie jest w fazie wdrażania i jest coraz bardziej widoczny w miejskiej przestrzeni. Będą z niego korzystać instytucje i spółki miejskie oraz inne podmioty.
Jak podkreślają autorzy projektu, Słupsk zyskał skuteczne i pojemne narzędzie narracji swojej marki w XXI wieku.
Źródło: www.riocreativo.pl
JK