Logo

Event MIX

Stadion Legii jest miejscem otwartym dla branży eventowej – Jakub Szumielewicz

O tym jak zorganizować dobrą imprezę eventową, jakimi możliwościami dysponuje Stadion Legii Warszawa, o udziale w I Forum Branży Eventowej – rozmawiamy z wiceprezesem Legii Warszawa, Jakubem Szumielewiczem.

Czym powinien charakteryzować się dobry event?

Nie ma złych i dobrych eventów. Są te lepiej i gorzej przygotowane. Samo wydarzenie jest tak naprawdę punktem kulminacyjnym wszystkich procesów, które zachodzą dużo wcześniej. Kluczem do sukcesu w naszej opinii jest zadbanie o doprecyzowanie wszystkich elementów eventu przed jego rozpoczęciem. W idealnej sytuacji najlepiej jeśli Klient kieruje swoje zapytanie do partnerów z doświadczeniem – wówczas (od strony) Klienta ma on od razu gwarancję, iż tak naprawdę niewiele rzeczy będzie w stanie go zaskoczyć. Dobrze przygotowany event to właśnie taki, podczas którego wszystko udaje się zgodnie z planem i wcześniejszymi założeniami.

Na jakie szczegóły powinni zwrócić uwagę organizatorzy?

W dobrej organizacji wydarzenia najważniejsze są 3 elementy:

1.       Czas –  przewidziany na wszystkie ustalenia przed samym eventem; im jest go więcej – czyli nie realizujemy czegoś z dnia na dzień – tym większe szanse na doprecyzowanie każdego, najmniejszego elementu;

2.       Dyspozycyjność – po obu stronach: Klienta i partnera  – znacznie ułatwia to weryfikację wszystkich wątpliwości i akceptowania poszczególnych elementów zamówienia i tym samym finalizowania wszystkich następujących po sobie procesów;

3.       Umiejętność słuchania i otwarty umysł – to bezcenne po obu stronach:

– z perspektywy klienta – szczególnie jeśli Klient nie posiada zbyt dużego doświadczenia w organizacji eventów i ma nagle zorganizować konferencję na 500 osób – warto w takich przypadkach zaufać sugestiom i radom partnera, dla którego będzie to jedna z kolejnych imprez, jakie przygotowuje i zbudować wydarzenie na bazie jego doświadczeń, podążając za jego ewentualnymi sugestiami;

– z perspektywy organizatora: czasami potrzeba naprawdę dużo czasu i cierpliwości, aby doprecyzować czego Klient tak naprawdę potrzebuje; ważne jest, aby wszystkie wątpliwości starać się wyjaśniać od razu i zadawać tak dużą ilość pytań, jakiej wymaga dana sytuacja; pozwala to z reguły na maksymalnie bezstresowy i komfortowy przebieg wydarzenia (dla obu stron);

[galeria=”1″]

Jakie eventy rekomendujecie Klientom na swoim obiekcie?

Tak naprawdę jedynym ograniczeniem jest przestrzeń/metraż, która pozwala nam organizację imprezy dla 1000 osób; wszystko inne zależy jedynie od kreatywności  i wyobraźni Organizatorów. Do tej pory – przez blisko 6 lat funkcjonowania stadionu – udało nam się zorganizować szereg biznesowych konferencji, kilkudniowych szkoleń, bankietów, ale również targów, wesel, chrzcin czy imprez urodzinowych. Nie zapominajmy również o naszych podstawowych działaniach tj. organizacji ponad 25 meczów piłkarskich z udziałem naszej drużyny, podczas których obsługujemy ponad 2000 Gości VIP – to dla nas też duże wyzwanie – cały czas musimy pozytywnie zaskakiwać naszych Gości, którzy oczekują nowych ciekawych rozwiązań.

Generalnie za każdym razem wykorzystujemy tą samą przestrzeń ale np. w innej konfiguracji dodając elementy, które je różnicują: ustawienie sali, światło, dźwięk, specjalne dekoracje. Podsumowując – nie zamykamy się na żaden typ imprez. Dzięki doświadczeniu zdobytemu przez te kilka lat, doskonałej znajomości możliwości stadionu na pewno nie odrzucimy żadnego zapytania, bez dokładnej analizy i przedstawienia najlepszych rozwiązań.

Skąd pomysł na udział w Evential Forum?

Zawsze zarówno jako Klub jak i cała część hospitality – stawiamy sobie wysoko poprzeczkę. Wszyscy, niezależnie od stanowiska jesteśmy emocjonalnie związani z zasadami sportowej rywalizacji, dążenia do perfekcji, poprawiania swoich wyników. Nigdy nie poprzestajemy na osiągniętych sukcesach ale staramy się podołać nowym wyzwaniom. Główną cechą profesjonalistów – a za takich chcemy się uważać – jest ciągła chęć rozwoju swoich umiejętności. Chcemy również dzielić się z innymi naszymi doświadczeniami i wiedzą. Targi to niesamowita platforma dająca właśnie taką możliwość. Chcielibyśmy, poprzez naszą obecność, zmienić postrzeganie stadionu jako jedynie miejsca wydarzeń sportowych; chcemy zbudować świadomość, iż może to być wspaniałe i niezwykłe miejsce do zaakcentowania wszelkiego rodzaju wydarzeń, poprzez które przy wielu okazjach można się w sposób niepowtarzalny wyróżnić.

Rozmawiał Robert Załupski

 

OOH magazine jest patronem medialnym Evential Forum. Na swoim stoisku będzie promować FestiwalMarketingu.pl, wyszukiwarkę giftsonline.pl oraz katalog OOH event!. Katalog do pobrania: TUTAJ