Wydarzenia Konferencja Havas Media Group – „Organic Marketing”

Konferencja Havas Media Group – „Organic Marketing”

169
0

19 listopada br. już po raz dziewiąty odbędzie się, ciesząca się popularnością w branży, konferencja Havas Media Group. Tegoroczna edycja, podobnie jak ubiegłoroczna, jest poświęcona zagadnieniu „Organic Marketing”.

Havas Media Group Conference to cykliczne przedsięwzięcie organizowane co roku przez polski oddział Havasa. W dotychczasowych ośmiu edycjach wzięło udział 62 prelegentów z 12 krajów, a ich wykładów miało okazję wysłuchać ponad 1,5 tys. uczestników. W programie tegorocznej konferencji znalazły się m. in. takie zagadnienia jak:
• Kreatywność w reklamie – czy to wszystko?
• Kontent jako przekaz reklamowy
• Jeszcze bardziej połączeni – nowe urządzenia i nowy styl życia
• Projektowanie interakcji ucieleśnionej, czyli jak angażować się łącząc fizyczne z cyfrowym

Wykłady poprowadzą znani w branży eksperci z Polski i zagranicy. Wśród zaproszonych gości swoje prelekcje wygłoszą: Mark Adams (Senior Vice President VICE Media, LLC), Jez Jowett (Global Head of Creative Technology, Havas Media Group), Olivier Robert-Murphy (Universal Music, Global Head of New Business), Alicja Cybulska (Havas Media Group Polska Strategy Director), Barbara Stawarz (Content Marketing Director, Havas Worldwide Warsaw), Aleksandra Bujnowska (Digital Director, Havas Media Group), Brad Jansen (VP Global Accounts, Havas Sports & Entertainment, Atlanta) oraz Wiesław Bratkowski (Projektant interakcji i badacz systemów złożonych, Uniwersytet SWPS).

– Realia rynkowe pokazują nam jak bardzo w ostatnich latach zmieniło się postrzeganie marketingu i mediów – mówi Małgorzata Węgierek CEO Havas Media Group. Organic Marketing to nasza autorska wizja tego jak efektywnie łączyć ze sobą poszczególne kanały komunikacji i wykorzystywać ich możliwości. Jeśli chcemy skutecznie docierać do klientów musimy poszukiwać nowych rozwiązań w zakresie strategii marketingowych – dziś wiemy, że zarządzanie (data management) angażującą i dopasowaną treścią (content) stanowi o sile marek. To właśnie o nich będziemy mówić podczas naszej tegorocznej konferencji. Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych.

Więcej informacji na temat wydarzenia oraz możliwość limitowanego zakupu biletów znajduje się na stronie: http://hmgc.pl/

KL