Logo

Event MIX

Eksperci na Meetings Week Poland 2016

Program merytoryczny Meetings Week Poland 2016 tworzą polscy i międzynarodowi eksperci. Mówcy reprezentujący różne sektory branży spotkań oraz dyscypliny związane pośrednio z sektorem wydarzeń zaprezentują analizy, studia przypadków, przedstawią trendy. W ramach wydarzenia odbędzie się kilkanaście paneli dyskusyjnych poruszających zarówno problemy, jak i wyzwania stojące przed branżą.

W dniach 14 – 18 marca 2016 r. w Centrum Konferencyjnym PGE Narodowego w Warszawie odbędzie się czwarta edycja Meetings Week Poland – wydarzenia skupiającego branżę spotkań w Polsce. Ideą MWP jest promocja i profesjonalizacja przemysłu spotkań. Przez pięć dni organizatorzy zapraszają na konferencje, szkolenia i warsztaty, które służyć mają pogłębianiu wiedzy, wymianie opinii i nawiązywaniu relacji biznesowych. Każdy dzień wydarzenia przygotowywany jest przez inne stowarzyszenie branżowe lub instytucję działającą w branży spotkań.

Konferencja Poland Meetings Destination, otwierająca Meetings Week Poland 2016 poruszy temat potencjału, jaki przemysł spotkań stanowi dla polskiej gospodarki. Wśród uczestników tego spotkania są minister sportu i turystyki, Witold Bańka, Joanna Jędrzejewska Debortoli, dyrektor Departamentu Turystyki, Ministerstwo Sportu i Turystyki, dyrektor Gothenburg Convention Bureau, Lenart Johansson, a także Mark Krawczynski, Rotary International, dr Krzysztof Celuch, kierownik Poland Convention Bureau, dr Piotr Zmyślony, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Jan Mazurczak, prezes Poznań Convention Bureau, Magdalena Piasecka, prezes Wrocław Convention Bureau, Mateusz Czerwiński, dyrektor Warsaw Convention Bureau.

Prelegentami dnia Stowarzyszenia Branży Eventowej będą znani mówcy motywacyjni. W tym roku organizatorzy zaprosili do współpracy ludzi, dla których pasja, emocje i siła to codzienność. Łukasz Jakóbiak znany twórca internetowy pomoże wydobyć z siebie moc i przekuć ją w sukces. Jasiek Mela, podróżnik i działacz społeczny, opowie jak pokonać niemożliwe, a Tomasz Michniewicz, ceniony reporter, wskaże kierunki działań przy organizacji niezapomnianych eventów. Przedstawiciele różnych sektorów rynku eventowego wezmą udział w debacie poświęconej etyce.

Inspiracji w biznesie i rozwojowi osobistemu poświęcony będzie dzień Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel i Site Poland. Agnieszka Węglarz, strateg i doradca w zarządzaniu marketingowym, dyrektor Programu ICAN Total Marketing B2B, opowie o wyzwaniach w sprzedaży B2B i kompetencjach, które są niezbędne, aby odnosić sukcesy na konkurencyjnym rynku. Szymon Ślipko, strategy director i współwłaściciel Shake Hands, obali mity dotyczące B2B w social media. Rocco A. Spencer, doradca i trener, emerytowany major Armii Stanów Zjednoczonych, na bazie własnych doświadczeń opowie o odpowiedzialnym przywództwie i motywacyjnej roli lidera. Jacek Masłowski – coach, psychoterapeuta i trener działów sprzedaży, uświadomi, czym są wewnętrzne procesy psychiczne, takie jak emocje, i w jaki sposób można nimi zarządzać, by osiągać wysoki poziom motywacji własnej i innych.

Zwiększanie przychodów hoteli i centrów konferencyjnych to główny temat konferencji Forum Hoteli i Zleceniodawców organizowanego przez Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” oraz Instytut Rynk Hotelarskiego. Wśród tematów znajda się dobre praktyki odnośnie współpracy z organizatorami nadchodzących wydarzeń – agencjami eventowymi i PCO. Palącym zagadnieniem jest Kodeks Przejrzystości stosowany przez firmy farmaceutyczne – dyskusja odbędzie się z udziałem managera Infarmy. Panelistami podczas forum będą m.in. Anna Nowakowska, Krystyna Gołąbek, Rafał Rosiejak, Piotr Wilczek, Krzysztof Cieślikowski, Ewa Rożnowska, Monika Nagler. Ponadto, dostęp do funduszy europejskich dla branży hotelowej omówi Jan Kordasiewicz z Kancelarii Doradztwa Gospodarczego.

W konferencji MPI Poland „Kreatywne myślenie w planowaniu spotkań” zagadnienia związane z tytułową tematyką zaprezentują Steen Møller, head of Business Events Denmark, Jonathan Bradshaw, CEO Meetology® Lab, oraz Monika Dymacz-Kaczmarczyk, dyrektor zarządzająca Exprofesso.
Steen Møller opowie o duńskim pomyśle na organizację spotkań, który opiera się na czterech elementach: aktywnym zaangażowaniu, odpowiedzialnym myśleniu, ustawieniu sali – które sprzyja dodatkowej motywacji uczestników spotkania i czerpaniu lokalnej inspiracji. Jonathan Bradshaw będzie mówił o drugim aspekcie projektowania spotkań, czyli o tym, co powinien robić mówca, żeby dobrze komunikować się z publicznością.
Monika Dymacz-Kaczmarczyk zaprezentuje, a potem pokaże narzędzia kreatywnego myślenia – szablony, które są kluczem do generowania nowych świeżych pomysłów.

W ramach Forum Obiektów – wydarzenia edukacyjno-motywacyjnego dla hotelarzy i reprezentantów centrów konferencyjnych, wystąpią m.in. Martin Gimenez Castro- zwycięzca pierwszej edycji Top Chef, który prowadzi autorską restaucję Salto, w hotelu Rialto w Warszawie, Michał Borowiak, head concierge Hotelu Bristol (Luxury Collection Hotel), Agnieszka Pietrasik, section manager sales & marketing, retail & hospitality, Hays Poland, Bartłomiej Szmajdziński, zastępca dyrektora ds. zasobów ludzkich Orbis SA.
Formuła imprezy oparta na koncepcji „one-man shows” przewiduje krótkie, bardzo dynamiczne wystąpienia autorskie praktyków branży oraz „time-out sessions” czyli wystąpienia kilku mówców jednocześnie, z których każdy ma jedynie kilka minut na przedstawienie swojej perspektywy w danej dziedzinie.

Podczas studenckiej konferencji IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum wystąpią m.in. prezes MPI, dyrektor zarządzająca Sustainable Events Ltd i przewodnicząca ISO 20121 Fiona Pelham, prezes Noble Concierge Edyta Brykała, knowledge and events executive of IMEX Sarah Skavron czy Jonathan Bradshaw CEO Meetology®.

 

REJESTRACJA NA MEETINGS WEEK POLAND 2016

Program Meetings Week Poland 2016 w skrócie

  • Poland Meetings Destination: Przemysł spotkań czyli niedoceniany sektor polskiej gospodarki (14 marca, organizator: The Warsaw Voice)
  • Pasja, emocje, siła: Jak przetrwać w świecie event managementu i skąd czerpać moc do działania (15 marca, organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej)
  • Inspiration Booster – Siła inspiracji w biznesie i rozwoju osobistym (16 marca, organizator Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, Site Poland)
  • Forum Hotelarskie: Dobre praktyki na rynku konferencji i eventów. Jak hotele powinny współpracować z organizatorami nadchodzących wydarzeń? (17 marca, organizatorzy: Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” i Instytut Rynku Hotelarskiego)
  • Spotkanie convention bureaux (17 marca, organizator: Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej)
  • Obiegnij Narodowy (18 marca, organizator MPI Poland i Z—Factor)
  • MPI Poland Spring Meeting: Praktyczne aspekty organizacji imprez (18 marca, organizator: MPI Poland)
  • Forum Obiektów (18 marca, organizator MPI Poland i Z—Factor)
  • XI Studencka Konferencja Naukowa IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw (18 marca, organizator Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie)

MP Power Night– gala finałowa konkursu MP Power Awards (18 marca, organizator: MeetingPlanner.pl

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.

Źródło: MeetingPlanner.pl

JK