Logo

Event MIX

Zmiany i awanse w Red8 Events

Agencja Red8 Events uruchamia Dział Produkcji. Jego szefem został Aleksander Rylski. Jednocześnie awansowane zostały dwie osoby w Dziale Obsługi Klienta.

Wydzielony w ramach Red8 Events Dział Produkcji zajmie się m.in. projektowaniem i wyceną kwestii technicznych na etapie przetargowym oraz obszarami techniczno-logistycznymi związanymi z produkcją realizowanych eventów.

– Dotychczas takimi działaniami zajmował się u nas Dział Obsługi Klienta, jednak z racji coraz większej liczby realizowanych projektów, zdecydowaliśmy się postawić na specjalizację poszczególnych działów agencji. Zależy nam na tym, by każdy z nich skoncentrował się na swoim obszarze i swojej specjalizacji. Client Service skupi się głównie na budowaniu relacji z klientami i ich bezpośredniej obsłudze oraz działaniach nowobiznesowych – mówi Małgorzata Potorska, Client Service Director agencji Red8 Events.

Dział Produkcji Red8 Events liczy obecnie 5 osób. Pokieruje nim, na stanowisku Production Director, Aleksander Rylski. Ma on 10-letnie doświadczenie w branży reklamowej, w agencji pracuje od 2014 r., ostatnio zajmował stanowisko Senior Account Managera. Przed dołączeniem do Red8 Events pracował jako Event Manager w agencji Walk Events.

Jednocześnie w Dziale Obsługi Klienta awansowały dwie osoby.

Agnieszka Meredith awansowała ze stanowiska Account Manager na stanowisko Senior Account Managera. W branży eventowej pracuje od 15 lat. Do Red8 Events dołączyła w 2011 r., wcześniej pracowała m.in. w Mary Kay Cosmetics.

Krzysztof Pryciak awansował ze stanowiska Junior Account Manager na stanowisko Account Managera. W branży eventowej działa od 5 lat. Z Red8 Events związany jest od 2012 roku.

W Dziale Obsługi Klienta agencji Red8 Events pracuje 11 osób.

***

Red8 Events to agencja eventowa istniejąca na rynku od 2005 roku (do 2012 r. jako Unlimited Events). Od tej pory zrealizowała kilkaset projektów w Polsce i za granicą. Firma zajmuje się organizacją wydarzeń integracyjnych, ekskluzywnych gal oraz ekstremalnych wyjazdów incentive. W bogatym portfolio agencji szczególne miejsce zajmują specjalistyczne imprezy motoryzacyjne. Wśród klientów, którzy dotychczas współpracowali z agencją, znajdują się m.in.: Porsche, BMW, Unilever czy Mondelez.

JK