Logo

Marketing MIX

Bakalland i Katarzyna Bujakiewicz promują linię BA

W kwietniu marka Bakalland rozpoczęła kampanię reklamową bakaliowych batonów zbożowych i musli BA! z udziałem ambasadorki – Katarzyny Bujakiewicz. Produkty z linii BA! promowane są jako pożywna przekąska dla aktywnych, bazująca na bakaliach, zbożach i ziarnach pochodzących wprost z natury. Działania reklamowe obejmują sponsoring programów telewizyjnych w ogólnopolskich stacjach TV oraz outdoor w ośmiu największych aglomeracjach w Polsce.

Hasło kampanii: „Naturalna energia na aktywny dzień” nawiązuje do naturalnego pochodzenia składników, z których wytwarzane są produkty BA! Promowana linia to skomponowane z bakalii, ziaren oraz zbóż batony i chrupiące musli, stanowiące wartościowy dodatek do diety osób aktywnych, a także wielbicieli smacznych i pożywnych przekąsek.

Na potrzeby kampanii sponsoringowej powstały cztery 8-sekundowe billboardy sponsorskie z udziałem ambasadorki marki Bakalland – Katarzyny Bujakiewicz. Każda wersja poświęcona jest innemu wariantowi smakowemu: BA! 5 ziaren z miodem, BA! 5 orzechów, BA! 5 bakalii oraz BA! żurawina i pomarańcza. Natomiast kampania billboardowa opiera się na trzech grafikach dedykowanych smakom: BA! 5 ziaren z miodem, BA! 5 orzechów oraz BA! żurawina i pomarańcza.

[youtube=”hxKXErjlDZg”]

Kampanię przygotowała agencja 38PR & Content Communication. Za realizację filmów odpowiada Stern Pictures, a zakup mediów obsługuje dom mediowy Starcom MediaVest. Kampanię wspierają działania public relations oraz w mediach społecznościowych.

www.bakalland.pl 

KL